خواهر

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 1204 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:06

استارلينک در اوکراين فعال شد

در طي حمله روسيه به اوکراين، اينترنت اين کشور نيز دچار اختلال شده و کاربران در اين کشور نمي‌توانند به راحتي به فضاي آنلاين دسترسي پيدا کنند.

همين امر سبب شد وزير تحول ديجيتال اوکراين نيز از ايلان ماسک بخواهد که اينترنت ماهواره‌اي استار لينک را در اين کشور فعال کند. همچنين ايلان ماسک به چنين درخواستي جواب مثبت داده و اينترنت استارلينک در اين کشور فعال شده است.

وزير تحول ديجيتال اوکراين نيز در طي چند ساعت اخير در صفحه توييتري خود چنين درخواستي را از ماسک کرده بود:

در حالي که تلاش مي‌کني در مريخ کلوني بسازي، روسيه در تلاش براي اشغال اوکراين است. در حالي که موشک‌هاي شما با موفقيت از فضا فرود مي‌آيند، راکت‌هاي روسي به غيرنظاميان حمله مي‌کنند. از شما مي‌خواهيم ايستگاه‌هاي استار لينک را براي اوکراين فراهم کنيد

فعالسازي اينترنت ماهواره‌اي استارلينک در اوکراين

s3_ebzj.jpg

ايلان ماسک در پاسخ به توييت ميخائيلو فدوروف، وزير تحول ديجيتال اوکراين از فعالسازي استارلينک در اين کشور خبر داده و گفته است ترمينال‌هاي بيشتري را به اوکراين نيز ارسال مي‌کند.

سرويس استارلينک اکنون در اوکراين فعال است. ترمينال‌هاي بيشتري در راه اين کشور قرار دارند.

همانطور که مي‌دانيد، براي دسترسي به اينترنت ماهواره‌اي استارلينک به تجهيزات ويژه‌اي يا گيرنده نياز است. به همين دليل ايلان ماسک علاوه بر اعلام فعالسازي سرويس اينترنت ماهواره‌اي اسپيس ايکس در اوکراين، از ارسال اين تجهيزات به اين کشور خبر داده است.

اينترنت در بخش‌هاي مختلفي از اوکراين تقريبا از دسترس خارج شده است و استارلينک نيز مي‌تواند افراد ساکن در اين مناطق را مجدد به دنياي آنلاين متصل کند.

درواقع اين فناوري مي‌تواند اينترنت را در مناطق دور افتاده در اختيار کاربران قرار دهد؛ هرچند که هزينه بالاتري نسبت به اينترنت عادي دارد.

اکنون بايد منتظر ماند و ديد اين فناوري چه برنامه‌هايي براي اوکراين دارد و ايلان ماسک از چه مسيري و تا چه زماني مي‌خواهد ترمينال‌هاي اينترنت ماهواره‌اي شرکت اسپيس ايکس را در اختيار کشور جنگ ‌زده اوکراين قرار دهد.

تاريخچه استارلينک

اسپيس ايکس براي نخستين‌بار در سال 2018 دو ماهواره‌ي مخابراتي با نام‌هاي تَن تَن A و تن تن B را براي آزمايش اينترنت ماهواره‌اي به مدار پاييني زمين نيز فرستاد. پس از انجام آزمايش‌هاي مختلف، اسپيس ايکس خط توليد ماهواره‌هاي خود را در ردموند واشينگتن راه اندازي کرد تا اولين محموله‌ي 60 تايي از ماهواره‌هاي استارلينک را در اواسط سال 2019 با نام v0.9 و يا نسخه‌ي نه دهم را به فضا پرتاب کند. درواقع اين دسته‌ي 60 تايي آزمايشي بود و اکنون از رده خارج شده است و به مرور زمان وارد جو زمين مي‌شود.

در کل تمام ويژگي‌ها و مشخصات ماهواره‌هاي استارلينک در وهله‌ي اول براي پايين آوردن قيمت نهايي ماهواره طراحي شده‌اند، نه انقلابي و اولين بودن. در حال حاضرنيز ماهواره‌هايي با فناوري‌هاي مشابه يا پيشرفته‌تر نسبت به استارلينک در مدار وجود دارند؛ اما هيچ‌ يک از آن‌ها ازلحاظ قيمتي قابل مقايسه با استارلينک نيستند. به عنوان مثال قيمت ماهواره‌هاي ايريديوم 5 ميليون دلار به‌ازاي هر ماهواره است؛ اين درحالي‌ است که قيمت تمام‌شده‌ي ماهواره‌هاي استارلينک 20 برابر ارزان‌تر و تنها برابر با 250 هزار دلار به ‌ازاي هر ماهواره تخمين زده خواهد شد.

براي نخستين‌بار در تاريخ، شرکتي فضايي در حال توليد ماهواره به‌ صورت انبوه در خط توليد کارخانه است. اين کار موجب مي‌شود هزينه‌ي نهايي ماهواره که تا پيش از اين به‌ صورت تکي و در شرايط لابراتواري ساخته مي‌شد؛ بسيار کاهش پيدا کند. در حال حاضر اسپيس ايکس ماهيانه 120 ماهواره توليد مي‌کند.

مکانيزم جدا شدن ماهواره‌هاي استارلينک از مرحله‌ي دوم موشک در مدار نيز منحصربه‌فرد است. تا قبل از ماهواره‌ها با استفاده از مکانيزم‌هاي فنري يا انفجاري پايروتکنيک از مرحله‌ي دوم موشک جدا مي‌شدند که پيچيدگي‌هاي خاص خود را دارد. اسپيس ايکس اما براي پياده‌ کردن ماهواره‌ها در مدار ابتدا مرحله‌ي دوم موشک را به‌ دور خود مي‌چرخاند و سپس با رهاسازي ميله‌اي که ماهواره‌ها را در کنار هم نگه ‌داشته است، هر 60 ماهواره را به‌ صورت يک‌جا در مدار رها مي‌کند. ماهواره‌ها سپس به دليل نيروي مرکزگراي ناشي از چرخش مرحله‌ي دوم، به آرامي از يکديگر جدا مي‌شوند.

برخلاف ساير ماهواره‌ها، ماهواره‌هاي استارلينک تنها در يک سمت خود پنل خورشيدي دارند؛ اما همين پنل به ‌قدري بزرگ است که مجموع مساحت آن‌ها در هر پرتاب 60 تايي، از مجموع مساحت پنل‌هاي خورشيدي ايستگاه بين‌المللي فضايي بيشتر است. استفاده از تنها يک پنل يکپارچه در يک سوي ماهواره يکي ديگر از تصميماتي است که به آسان‌سازي فرايند ساخت، سهولت باز شدن ماهواره در مدار و درنهايت پايين آمدن قيمت تمام‌ شده نيز کمک مي‌کند.

استارلينک براي ارسال و دريافت داده هم در ماهواره و هم در ديش سمت کاربر، از آنتن‌هاي خاصي به‌ نام آنتن آرايه فازي Phased Array Antenna استفاده مي‌کند. ويژگي جالب اين آنتن‌ها اين است که بدون نياز به چرخيدن فيزيکي، تنها با استفاده از قابليت برهم‌نهي امواج، مي‌توانند سيگنال ارسالي خود در باند فرکانسي Ku و Ka را در جهت‌هاي مختلف ارسال کنند.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

 

 

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 176 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:21

دوربين مداربسته مناسب در پروژه هاي ساختماني

دوربين مداربسته براي پروژه هاي ساختماني به‌طور معمول مي‌تواند مزايايي را به ارمغان آورد. دوربين‌ مداربسته براي پروژه هاي ساختماني علاوه بر فراهم کردن محيطي ايمن مي‌تواند به محافظت از اموال نيز کمک نمايند. به‌طور معمول در پروژه‌هاي ساخت‌ و ساز مواد خام اوليه به ‌وفور پيدا مي‌شود و سارقان و نفوذ گران اين مواد را به‌عنوان طعمه خود ديده و خواهان سرقت کردن آن هستند.

خرابکاري و از زير کار در رفتن نيز يکي ديگر از عوامل نصب دوربين مداربسته براي پروژه‌هاي ساختماني است. در پروژه‌هاي ساختماني ايجاد خرابکاري و واردکردن خسارت توسط نفوذ گران بسيار زياد به چشم مي‌خورد. با نصب دوربين‌هاي مداربسته مي‌توان اقدامات پيشگيرانه را انجام داد.

 

سامانه‌هاي نظارت تصويري با توجه به پيشرفت تکنولوژي و اقدامات نوآورانه در سخت‌افزار و نرم‌افزار و ميان‌افزار گام ‌هاي بلندي را برداشته و پيشرفت حيرت ‌انگيزي داشته‌اند. باوجود نوآوري‌هاي اخير سيستم‌هاي نظارت تصويري بسيار کارا شده است.

براي ايجاد يک سامانه کارا دوربين مداربسته براي پروژه هاي ساختماني، آگاهي از برخي از پارامترها سبب مي‌شود که بتوانيد ضمن افزايش بهره‌وري و کاهش هزينه، گامي بلند و موثر در جهت بازدارندگي اقدامات خرابکارانه برداريد.

چرا دوربين مداربسته براي پروژه هاي ساختماني مهم است ؟

پياده‌سازي راهکار امنيتي و اجراي پروژه دوربين مداربسته براي پروژه‌هاي ساختماني تفاوت‌هاي عمده‌اي با اجراي سامانه نظارت تصويري در پروژه‌هاي ديگر دارد. اولين و مهم‌ترين تفاوت آن رشد سريع پروژه و تغييرات محيطي آن است به طور مثال ستون‌ها و اسکلت ساختمان در بدو امر وجود ندارد ولي با گذشت دو ماه اسکلت ساختمان برپا مي‌شود و ممکن است تأثيرات زيادي در ديد دوربين داشته باشد.

مواد و تجهيزات ساخت ‌و ساز به‌طورمعمول گران‌ قيمت هستند و به دليل کاربرد بالاي آن مي‌تواند تحت نظر سارقين قرار گيرد. با نصب دوربين‌ مداربسته براي پروژه هاي ساختماني شما مي‌توانيد از تجهيزات خود محافظت نماييد و مکان‌هايي که احتمال سرقت وجود دارد را ايمن کنيد.

از کاربردهاي مهم دوربين مداربسته براي پروژه‌هاي ساختماني نظارت بر کارگران است و با نظارت بر آن‌ها شما مطمئن خواهيد شد که اصول اوليه ايمني را رعايت مي‌نمايند.

دوربين مداربسته براي پروژه‌ هاي ساختماني بايد اين امکان را داشته باشند که مکان دوربين‌ها را بتوان تغيير داد و اين امر در سيستم‌هاي نويني همچون دوربين‌هاي تحت شبکه ميسر مي‌شود. با استفاده از فناوري نظارت تصويري تحت شبکه شما مي‌توانيد مکان دوربين‌ها را تغيير دهيد و دوربين را به اولين سوئيچ متصل کنيد.

انتخاب مناسب دوربين مداربسته براي پروژه هاي ساختماني :

 

دوربين‌ مداربسته براي پروژه هاي ساختماني طيف وسيعي دارند و هرکدام براي شرايط خاص طراحي‌شده‌اند برخي از اين دوربين‌ها را مي‌توان در محيط‌هاي داخلي و برخي را مي توان در محيط‌هاي خارجي نصب نمود. برخي از دوربين‌ها قابليت کارکرد در محيط‌هاي کم‌نور را دارند و برخي با چالش نوري مي‌توانند مقابله نمايند و مکان‌هايي که تفاوت نور زياد است را به خوبي به رشته تصوير بکشانند.

امروزه سامانه‌هاي نظارت تصويري تحت شبکه قابليت توسعه و انعطاف‌پذيري را به‌حد اعلا رسانده‌اند و در اين سامانه‌ شما مي‌توانيد به‌ راحتي تعداد دوربين‌ها را اضافه نماييد و يا مکان‌هاي آن را تغيير دهيد در سيستم‌هاي آنالوگ قديمي محدوديت‌هاي بسياري در تغيير و يا توسعه وجود داشت. اين بدان معنا است که درگذشته هنگام استفاده از سامانه‌هاي نظارت تصويري آنالوگ چالش‌هاي بي‌شماري پيش رو قرار مي‌گرفت. علت اصلي اين چالش‌ها محدوديت وسعت پروژه و يا دسترسي به بخش‌هاي مختلف پروژه بود. اما با استفاده از دوربين مداربسته براي پروژه هاي ساختماني مي‌توان به امکانات متعددي دست‌ يافت و بسياري از مشکلات و دغدغه‌ها و نگراني‌ها را از آن کم کرد.

 

حتما بخوانيد: دوربين مداربسته   dvr دوربين مداربسته  

قبل از خريد دوربين مداربسته براي پروژه هاي ساختماني بايد انتخاب هوشمندانه‌اي را بر اساس سايت موجود داشته باشيد و نيازهاي آتي را نيز در نظر بگيريد. اين امر به کمک کارشناسان زبده و کار بلد بهينه‌تر خواهد شد و شما مي‌توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اگر در چيدمان و آرايش سامانه نظارت تصويري خواهان نصب دوربين در محيط‌هاي بيروني هستيد بايد به استاندارد هاي محافظت از نفوذ آب و گرد و خاک دقت نماييد و به اصطلاح عام دوربين‌ها بايد واترپروف باشند. به شما توصيه مي‌کنيم با استانداردهاي IP67  بيشتر آشنا شويد. دوربين‌هاي امنيتي که در محيط‌هاي بيروني نصب مي‌شوند مي‌توانند از اموال خارجي محافظت نمايند. علاوه بر واترپروف، برخي دوربين‌ها وندال هستند. اصطلاح وندال به آن معناست که اگر به دوربين ضربه وارد شود، دوربين نمي‌شکند.

دوربين‌هاي بيروني بايد خاصيت ديد در شب را داشته باشند و در کنار آن‌ها ماژول مادون‌قرمز تعبيه گردد. اکثر خرابکاران و سارقان شب‌ها به دنبال طعمه‌هاي خود هستند و از تاريکي بهره مي‌گيرند و اموال شما را سرقت مي‌کنند. شما با نصب دوربين‌هاي ديد در شب مي‌توانيد سدي در برابر افکار شوم آن‌ها بسازيد و آرامشي دلپذير را براي خود به ارمغان آوريد.

يکي ديگر از روش‌هاي امن سازي پروژه‌هاي ساختماني بهره‌گيري از دوربين‌هاي حرارتي است. دوربين‌هاي حرارتي در تاريکي بهتر عمل مي‌نمايد و اگر پروژه وسيعي داريد اين دوربين‌ها به‌صورت کارا کل محدوده را زير نظر مي‌گيرند و اگر کسي وارد محدوده شود آلارم به‌موقع براي شما ساطع مي‌نمايند. همچنين دوربين هاي ديد در شب که توانايي کارکرد در لوکس پاييني دارند نيز بسيار کارا هستند.

مزاياي دوربين مداربسته براي پروژه هاي ساختماني:

بسياري از مجريان و مهندسين عمران از مزاياي دوربين مداربسته براي پروژه هاي ساختماني آگاه هستند و بر اساس تجربه و آمار مشخص‌شده است که وجود اين سامانه‌ها سبب صرفه‌جويي در پروژه و جلوگيري از سرقت و مراقبت از کم‌کاري کارگران خواهد شد. البته بايد دقت شود که دوربين‌هاي مناسب براي سايت در نظر گرفته شود و اگر اين دوربين‌ها مناسب نباشد و يا در تاريکي تصوير ندهد و يا دوربين‌هايي باشد که واترپروف نباشد، پول خود را دور ريخته‌ايد.

مقياس پذيري :

 

دوربين‌هاي مداربسته آنالوگ منعطف و مقياس‌پذير نبودند و اين بدان معناست که اين دوربين‌ها را نمي‌توان توسعه داد و يا مکان دوربين‌ها را عوض نمود. پيشرفت تکنولوژي سبب شد با استفاده از دوربين هاي تحت شبکه بتوان در مکان‌هاي مختلف دوربين‌هاي متفاوتي را نصب نمود و براي انتقال برق از PoE  استفاده کرد از سويي ديگر استفاده از سلول خورشيدي به شما کمک مي‌نمايد در هر نقطه از شبکه که امکان انتقال برق نداريد بتوانيد برق‌رساني به دوربين را انجام دهيد.

بيشتر بدانيم: nvr دوربين مداربسته     بهترين کابل شبکه

براي يک پروژه ساختماني چالش ها و مشکلاتي براي نصب وجود دارد که کارشناسان از آن مطلع هستند. همين امروز با ما تماس بگيريد و با مطرح کردن نياز خود، سامانه امنيتي مناسبي را به ارمغان آوريد.

بازدارندگي از جرم :

از مزاياي نصب دوربين مداربسته براي پروژه هاي ساختماني بازدارندگي جرم است. هر دوربين مي‌تواند يک سارق را از اقدام خود منصرف نمايد. اين بحث در پروژه‌هاي ساخت‌وساز نيز وجود دارد و حضور دوربين عامل بازدارنده براي جرم محسوب مي‌شود. مجرمان همواره به دنبال آسيب‌پذيرترين نقطه مجموعه شما هستند و با شناسايي آن نقاط دست به اهداف شوم خود مي‌زنند. وجود دوربين براي پروژه هاي ساختماني سبب مي‌شود مجرمان دست‌به‌کار نشوند چراکه نمي‌خواهند رد پايي از خود باقي بگذارند.

اگر دوربين مداربسته براي پروژه هاي ساختماني وجود داشته باشد يعني افراد آن پروژه امنيت را خيلي سفت‌ و سخت مي‌گيرند و در صورت وجود يک جرم و يا سرقت، صاحبان آن به دنبال سرنخ‌ها مي‌گردند. سارقان با ديدن دوربين دو دوتا چهار تا نموده و فرار را برقرار ترجيح مي‌دهند. چراکه هيچ سارقي جلوي دوربين دزدي نمي‌کند تا تصوير خود را تقديم مراجع قضايي نمايد.

نظارت از راه دور :

دوربين‌هاي امنيتي مدرن در حال حاضر با يک ويژگي مهم شناخته‌شده اند و آن انتقال تصوير و مانيتورينگ از راه دور است. پايش از راه دور به کاربران اجازه مي‌دهد تا دسترسي مجاز به نمايش هر دوربين امنيتي را از هر دستگاه فعال در اينترنت نظير لپ تاپ يا گوشي موبايل مشاهده کنند. اين به اين معني است که رئيس سايت ساخت‌ و ساز اکنون مي‌تواند ملک را بدون نياز به بازديد فيزيکي از آن بررسي کند. به کمک گوشي تلفن و يا لپ‌تاپ از طريق بستر اينترنت مي‌توان به دوربين‌ها دسترسي داشت و تصاوير را بررسي نمود. همچنين مؤسساتي وجود دارد که براي نظارت از راه دور با پروژه‌ها قرارداد مي بندند و در صورت وجود جرم با مجتمع‌هاي انتظامي تماس گرفته و اقدامات فورس ‌ماژور صورت خواهد پذيرفت.

ارتقاء ايمني :

با توجه به نياز بهداشت محيط کار، دوربين‌هاي مداربسته مي‌تواند متضمن اجراي قوانين مربوط به بهداشت ايمني باشند و در صورت تخلف و مشاهده مديران در راستاي عدم اجراي ايمني سريعاً اقدامات مؤثر صورت پذيرد. از سوي ديگر راندمان کارگران و مهندسين ارزيابي مي‌شود و آنان که سر از کار باز زده‌اند مشخص مي‌شود و با سند به آن‌ها اخطارهايي اعلام خواهد شد.

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 232 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:12

بررسي نکاتي درباره دوربين هاي مداربسته در هتل ها

? پرسش در مورد دوربين هاي مداربسته در هتل

دوربين هاي مداربسته نظارتي هتل ها يک تدبير امنيتي ضروري براي مکان هايي است که اقامت پولي ارائه مي دهند. هتل ها، متل ها، مسافرخانه ها، اقامتگاه و استراحتگاه ها در برابر جرم بسيار آسيب پذير هستند. فرقي نمي کند شما در آن مکان مهمان، کارمند، مدير يا مالک باشيد، استفاده از سيستم هاي نظارتي مداربسته در هتل ها نقش مهمي ايفا مي کنند.

از ديد مهماني که بابت اقامت در يک مکان هزينه پرداخت کرده است، دوربين هاي مداربسته در هتل ها براي آنان امنيت شخصي به همراه دارد. گزارش هاي متعددي تصديق مي کنند که متاسفانه نرخ جرايم در هتل ها در سال هاي اخير رو به رشد بوده است. مهمانان در هتل ها هر روز گم شدن وسايل خود را گزارش مي دهند. علاوه بر اين، نگراني در مورد دوربين هاي مداربسته مخفي هم رو به افزايش است.

 از منظر مالک يا مدير هتل، سيستم هاي نظارتي ويديويي در هتل ها براي امنيت هتل و اموال مسافران ضروري است. نظارت بر پرسنل به بهبود تجربه مسافران از هتل و در عين حال افزايش بهره‌وري کارمندان کمک مي کند. علاوه بر اين، ايجاد احساس امنيت در پرسنل و مسافران بر عهده و مسئوليت هتل است. بياييد سه حوزه کليدي که عموما دوربين هاي مداربسته در هتل و سيستم هاي امنيتي تصويري در آن نقش دارند را بررسي کنيم.

سوالات رايج در مورد دوربين هاي مداربسته هتل

? در زير پاسخ به رايج ترين سوالاتي که در مورد دوربين هاي مداربسته در هتل ها مطرح مي شوند آورده شده است.

از منظر مالک يا مدير هتل، سيستم هاي نظارتي ويديويي در هتل ها براي امنيت هتل و اموال مسافران ضروري است. نظارت بر پرسنل به بهبود تجربه مسافران از هتل و در عين حال افزايش بهره‌وري کارمندان کمک مي کند.

آيا دوربين هاي مداربسته را مي توان در اتاق هتل نصب کرد ؟

آيا  در هتل اقامتگاه هاي Airbnb  دوربين مداربسته نصب شده است ؟
آيا در اتاق هتل ها دوربين مخفي وجود دارد؟ آيا هتل ها دوربين هاي مداربسته امنيتي دارند؟
استفاده از دوربين هاي مداربسته مخفي در اتاق هاي هتل در بيشتر کشورهاي دنيا غير قانوني محسوب مي شود. بر اساس قانون، نصب دستگاه هاي نظارتي در هر نقطه اي که جزو حريم شخصي فرد محسوب مي شود، غير قانوني است. اين قانون شامل دوربين هاي مداربسته در اتاق هتل، سرويس بهداشتي، اتاق رختکن، اتاق متل و غيره مي شود. تنها تبصره براي اين قوانين در مواقعي است که مالک به مهمان اطلاع دهد که از طريق دوربين تحت نظر هستند.

نصب دوربين هاي مداربسته در کدام قسمت هتل ها قانوني است ؟

آيا در راهروي هتل ها دوربين مداربسته قرار دارد؟ دوربين هاي مداربسته در چه قسمتي از هتل ها مجاز هستند؟ آيا هتل ها در آسانسور از دوربين هاي مداربسته استفاده مي کنند؟
هتل ها مجاز به نصب دوربين مداربسته در نقاطي مانند راهروها، آسانسور و بخش هاي ورودي و خروجي هستند. بيشتر اقامتگاه‌ ها تمام نقاطي که مهمانان و پرسنل در آن رفت و آمد دارند را با دوربين هاي مداربسته تحت نظر دارند. سيستم هاي مديريت امنيت هتل، شواهد ويديويي از جرايم را در اختيار مالکان و مديران مجموعه قرار داده و همچنين امکان نظارت بر پرسنل را در تمام طول مدت شيفت آنها، فراهم مي کنند. علاوه بر اين، دوربين هاي مداربسته در هتل شواهد محکم از مجرمان را در اختيار مقامات قانوني قرار مي دهد که بعدا مي توان از آن به عنوان مدرک استفاده کرد.

 

 

چگونه به دنبال دوربين مخفي در اتاق هتل بگرديم ؟

چگونه در اتاق هاي هتل يا Airbnb به دنبال دوربين هاي مخفي بگرديم؟ آيا بدون ردياب مي توان جاي اين دوربين ها را شناسايي کرد؟
به دليل اين که در سال هاي اخير گزارش مسافران هتل ها و اقامتگاه هاي Airbnb از يافتن دوربين هاي مداربسته مخفي در سرويس بهداشتي و اتاق خواب ها به طور چشمگيري افزايش يافته است، نحوه پيدا کردن اين دوربين ها بيش از پيش اهميت يافته است. خوشبختانه چند روش ساده وجود دارد که پيدا کردن دوربين هاي مخفي را ساده تر مي کند.

بررسي تمام پريز هاي برق

 مانند تمام دوربين هاي مداربسته در هتل ها، دوربين هاي مخفي هم نياز به نيروي برق دارند (گرچه دوربين هايي که با باتري کار مي کنند هم وجود دارد). فرد ابتدا بايد به تمام اتاق ها و سرويس هاي بهداشتي رفته و خروجي هاي برق را بررسي کند. هر وسيله اي که به پريز وصل شده است را شناسايي کنيد. اگر وسيله براي شما ناشناس بود آن را از پريز جدا کرده و در همان حالت رها کنيد.

 

به دنبال نور هاي LED بگرديد

يک روش سريع ديگر براي يافتن دوربين هاي مداربسته مخفي در اتاق هاي هتل اين است که به دنبال نورهاي LED بگرديد. چراغ ها را خاموش کرده و اتاق را تا حد امکان تاريک کنيد. اگر نور LED مشکوک مشاهده کرديد، به احتمال زياد دوربين مخفي است.

يک دستگاه ردياب تهيه کنيد

بهترين راه براي اينکه اتاق اقامتگاه خود را جهت يافتن دوربين مخفي بررسي کنيد، خريد ردياب سيگنال است. اين دستگاه هاي شناسايي دوربين مداربسته مي توانند دوربين ها را پيدا کنند چون اين دوربين ها «سيگنال متعادل» ارسال مي کنند. ردياب هاي سيگنال براي يافتن دوربين هاي تحت شبکه و بي سيم که سيگنال هاي متفاوتي ايجاد مي کنند هم به کار مي روند.

چگونه نصب دوربين هاي مداربسته در هتل ها به بهبود امنيت کمک ميکند ؟

مزيت استفاده از دوربين هاي مداربسته در هتل ها بسيار است. اين دوربين ها امنيت هتل را براي مهمانان و پرسنل افزايش مي دهد. علاوه بر اين، نصب سيستم هاي نظارتي در محل، به مديران و مالکان امکان اطلاع يافتن از وقايعي که در آن مجموعه جريان دارد را مي دهد. اگر هتل از دوربين هاي مداربسته تحت شبکه استفاده کند، خروجي دوربين ها را مي توان از راه دور از طريق گوشي موبايل يا هر دستگاهي که به اينترنت متصل مي شود مشاهده کرد.

لازم است به اين توجه کنيم که امنيت هتل وقتي موثر است که طرح امنيتي هم در نظر گرفته باشيم. براي مثال، نصب تنها يک دوربين امنيتي در قسمت ورودي يا بالاي ميز پذيرش به کاهش وقوع جرم در بقيه نقاط کمکي نمي کند. بارها ثابت شده است که هتل هايي با سيستم نظارتي کامل بسيار کمتر از متل هايي که تنها يک يا دو دوربين امنيتي دارند، قرباني جرم مي شوند.
فاکتورهاي ديگري که داراي اهميت هستند شامل نحوه ذخيره و کنترل ويديوها مي باشد. براي مثال، امروزه برخي از هتل ها کمپاني هاي متخصص در مبحث امنيت را استخدام کرده تا سرويس نظارت ويديويي از راه دور ارائه دهند. نظارت از راه دور براي هتل ها امکان مراقبت مستمر از مهمانان و پرسنل را فراهم مي کند.

شايد مهمترين نکته اي که بايد به ياد داشته باشيم اين است که هيچ ملکي تنها با خريد و نصب دوربين مداربسته در حفاظت کامل قرار نمي گيرد. دوربين هاي مداربسته در هتل ها و سيستم هاي امنيتي بايد به دقت انتخاب شده و به طور حرفه‌اي نصب شوند تا از حداکثر مزاياي آن استفاده شود.

البته اگر براي يافتن بهترين سيستم دوربين هاي مداربسته به کمک نياز داريد مي توانيد با تيم فروش ما تماس بگيريد. ايمن تصوير امرتات يک کمپاني آنلاين فروش سيستم هاي نظارتي است که سيستم هاي امنيتي را بر اساس نيازهاي مشتريان محترم، تهيه مي کند. خوشحال مي شويم در يافتن بهترين روش امنيتي به شما کمک کنيم.

 

https://zenwriting.net/8z4sjs7zq7

https://postheaven.net/4r0y6fl0jm

https://writeablog.net/gtp5fyqx7q

https://squareblogs.net/sq00hcn38o

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 687 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:17

وقتي صحبت از سئو فني به ميان مي‌آيد، درک چگونگي کارکرد آن دشوار است. اما کسب دانش تا جايي که مي‌توانيم براي بهينه‌سازي وب‌سايت‌هايمان و دستيابي به مخاطبان بزرگ‌تر مهم است. يکي از ابزارهايي که نقش زيادي در بهينه سازي موتورهاي جستجو دارد، خزنده وب نيست.

در اين پست، ما مي آموزيم که خزنده هاي وب چيست، چگونه کار مي کنند و چرا بايد سايت شما را بخزند.

 

راهنماي رايگان: چگونه يک حسابرسي فني SEO را اجرا کنيم

خزنده وب چيست؟

خزنده وب - همچنين به عنوان عنکبوت وب شناخته مي شود - رباتي است که محتوا را در اينترنت جستجو و فهرست بندي مي کند. اساساً، خزنده‌هاي وب مسئول درک محتواي يک صفحه وب هستند تا بتوانند آن را هنگام درخواست بازيابي کنند.

 

ممکن است از خود بپرسيد "چه کسي اين خزنده هاي وب را اجرا مي کند؟"

 

معمولاً خزنده هاي وب توسط موتورهاي جستجو با الگوريتم هاي سئو سايت اصفهان خاص خود اداره مي شوند. اين الگوريتم به خزنده وب مي گويد که چگونه اطلاعات مرتبط را در پاسخ به يک پرس و جو پيدا کند.يک وب عنکبوت تمام صفحات وب را که در اينترنت مي تواند پيدا کند، جستجو (خزيدن) و دسته بندي مي کند و به آنها گفته مي شود فهرست بندي کند. بنابراين مي‌توانيد به يک خزنده وب بگوييد اگر نمي‌خواهيد صفحه وب شما در موتورهاي جستجو پيدا شود، آن را خزيد.براي انجام اين کار، يک فايل robots.txt را آپلود کنيد. اساساً، يک فايل robots.txt به موتور جستجو مي گويد که چگونه صفحات سايت شما را بخزد و فهرست کند.به عنوان مثال، اجازه دهيد نگاهي به Nike.com/robots.txt بيندازيم.

 

Nike robots.txt به خزنده وب آموزش مي دهد که چه چيزي را فهرست کند

نايک از فايل robot.txt خود براي تعيين اينکه کدام پيوندها در وب سايتش خزيده شده و ايندکس مي شوند استفاده کرد.فايل Nike robots.txt به خزنده وب دستور مي دهد تا هفت صفحه را خزيده و سه صفحه را غيرمجاز کند.اين براي نايک مفيد است زيرا برخي از صفحات اين شرکت براي جست‌وجو نيستند و لينک‌هاي غيرمجاز بر صفحات بهينه‌شده آن که به رتبه‌بندي آن‌ها در موتورهاي جستجو کمک مي‌کند، تأثير نمي‌گذارند.بنابراين اکنون که مي دانيم خزنده هاي وب چيست، چگونه کار خود را انجام مي دهند؟ در زير، بياييد نحوه کار خزنده هاي وب را بررسي کنيم.

 

خزنده هاي وب چگونه کار مي کنند؟

يک خزنده وب با کشف URL ها و بررسي و دسته بندي صفحات وب کار مي کند. در طول مسير، پيوندهايي به صفحات وب ديگر پيدا مي کنند و آنها را به ليست صفحاتي اضافه مي کنند تا در مرحله بعدي خزيدن شوند. خزنده هاي وب هوشمند هستند و مي توانند اهميت هر صفحه وب را تعيين کنند.

 

خزنده وب موتورهاي جستجو به احتمال زياد کل اينترنت را نمي خزند. در عوض، اهميت هر صفحه وب را بر اساس عواملي از جمله تعداد صفحات ديگر به آن صفحه، بازديد از صفحه و حتي اعتبار برند تعيين مي کند. بنابراين، يک خزنده وب تعيين مي کند که چه صفحاتي بايد خزيده شود، به چه ترتيبي بايد آنها را خزيد و هر چند وقت يکبار براي به روز رساني بايد خزيده شود.

 

 

به عنوان مثال، اگر صفحه وب جديدي داريد، يا تغييراتي در صفحه موجود ايجاد شده است، خزنده وب فهرست را يادداشت کرده و به روز مي کند. يا اگر صفحه وب جديدي داريد، مي توانيد از موتورهاي جستجو بخواهيد که سايت شما را بخزند.

 

هنگامي که خزنده وب در صفحه شما است، به کپي و متا تگ ها نگاه مي کند، آن اطلاعات را ذخيره مي کند و آن را براي گوگل فهرست مي کند تا کلمات کليدي را مرتب کند.

 

قبل از اينکه کل اين فرآيند شروع شود، خزنده وب به فايل robots.txt شما نگاه مي کند تا ببيند کدام صفحات را مي خزند، به همين دليل است که براي SEO فني بسيار مهم است.

 

در نهايت، هنگامي که يک خزنده وب صفحه شما را مي خزد، تصميم مي گيرد که آيا صفحه شما در صفحه نتايج جستجو براي يک پرس و جو نمايش داده مي شود يا خير. توجه به اين نکته مهم است که برخي از خزنده هاي وب ممکن است متفاوت از سايرين رفتار کنند. براي مثال، برخي ممکن است هنگام تصميم گيري در مورد اينکه کدام صفحات وب براي خزيدن مهم هستند، از عوامل مختلفي استفاده کنند.

 

اکنون که نحوه کار خزنده هاي وب را بررسي کرديم، در مورد اينکه چرا آنها بايد وب سايت شما را خزيدن کنند بحث خواهيم کرد.

 

چرا خزيدن وب سايت مهم است؟

اگر مي خواهيد وب سايت شما در موتورهاي جستجو رتبه بندي شود، بايد ايندکس شود. بدون خزنده وب، وب سايت شما پيدا نخواهد شد حتي اگر بيش از يک پاراگراف را که مستقيماً از وب سايت خود گرفته شده است جستجو کنيد.

 

به معناي ساده، وب سايت شما را نمي توان به صورت ارگانيک پيدا کرد مگر اينکه يک بار خزيده شود.

 

براي يافتن و کشف پيوندها در وب در بين موتورهاي جستجو، بايد به سايت خود اين توانايي را بدهيد که با خزيدن به مخاطباني که براي آنها در نظر گرفته شده است دسترسي پيدا کند - به خصوص اگر مي خواهيد ترافيک ارگانيک خود را افزايش دهيد.اگر جنبه فني اين گيج کننده باشد، متوجه مي شوم. به همين دليل است که HubSpot يک دوره بهينه سازي وب سايت دارد که موضوعات فني را به زبان ساده بيان مي کند و به شما آموزش مي دهد که چگونه راه حل هاي خود را پياده سازي کنيد يا با متخصص وب خود در مورد آنها صحبت کنيد.

 

چگونه و چرا سايت خود را خزيم

اگر سايت شما داراي خطاهايي باشد که خزيدن آن را دشوار مي کند، ممکن است در رتبه بندي SERP پايين بيايد. شما سخت روي کسب و کار و محتواي خود کار مي کنيد، اما - همانطور که در بالا ذکر شد - اگر سايت شما را به صورت آنلاين پيدا نکند، هيچ کس نمي داند چقدر عالي است.

 

يک ابزار خزنده مي تواند به شما در يافتن خطاهاي رايج و شناسايي مسائلي مانند موارد زير کمک کند:

 

پيوندهاي شکسته: وقتي پيوندها به صفحه‌اي مي‌روند که ديگر وجود ندارد، نه تنها تجربه کاربري ضعيفي را ارائه مي‌کند، بلکه مي‌تواند به رتبه‌بندي شما در SERP نيز آسيب برساند.

 

محتواي تکراري: محتواي تکراري در URL هاي مختلف، انتخاب نسخه مربوط به جستجوي کاربر را براي گوگل (يا ساير موتورهاي جستجو) دشوار مي کند. يکي از گزينه ها براي رفع اين مشکل، ترکيب آنها با استفاده از تغيير مسير 301 است.

 

عنوان صفحه: تگ هاي عنوان تکراري، از دست رفته، خيلي طولاني يا خيلي کوتاه همگي بر رتبه صفحه شما تأثير مي گذارند.

 

ابزار خزيدن وب منبع فرياد FrogImage

 

شما نمي توانيد مشکلات موجود در سايت خود را برطرف کنيد مگر اينکه بدانيد آنها چيست. استفاده از ابزار خزنده وب، حدس و گمان را از ارزيابي سايت شما دور مي کند.

 

انواع ابزارهاي خزيدن وب

ابزارهاي زيادي با ويژگي هاي مختلف در بازار وجود دارد که مي توانيد از بين آنها انتخاب کنيد، اما همه آنها به دو دسته تقسيم مي شوند:

 

دسکتاپ: اين ابزارها بر روي کامپيوتر شما نصب و ذخيره مي شوند.

 

Cloud: اين ابزارها از محاسبات ابري استفاده مي کنند و لازم نيست به صورت محلي در رايانه شما ذخيره شوند.

 

نوع ابزاري که استفاده مي کنيد به نيازها و بودجه تيم شما بستگي دارد. به طور کلي، انتخاب يک گزينه مبتني بر ابر امکان همکاري بيشتر را فراهم مي کند زيرا برنامه نيازي به ذخيره در دستگاه فرد نخواهد داشت.

 

پس از نصب، مي‌توانيد خزنده‌ها را طوري تنظيم کنيد که در يک بازه زماني مشخص اجرا شوند و در صورت نياز گزارش‌هايي توليد کنند.

 

مزاياي استفاده از ابزارهاي خزيدن وب

خزيدن صحيح سايت شما براي سئو ضروري است. علاوه بر تشخيص خطاهاي سايت، مزاياي استفاده از ابزار خزيدن وب عبارتند از:

 

1. بر عملکرد سايت تأثير نمي گذارد

خزنده هاي سايت در پس زمينه اجرا مي شوند و هنگام استفاده سرعت سايت شما را کاهش نمي دهند. آنها با کارهاي روزمره شما تداخل نخواهند کرد يا بر کساني که در حال مرور سايت شما هستند تأثيري نمي گذارند.

 

2. گزارش داخلي

اکثر خزنده ها داراي ويژگي هاي گزارش يا تجزيه و تحليل داخلي هستند و به شما امکان مي دهند اين گزارش ها را به صفحه گسترده اکسل يا فرمت هاي ديگر صادر کنيد. اين ويژگي باعث صرفه جويي در زمان مي شود و به شما اين امکان را مي دهد که به سرعت به نتايج مميزي خود بپردازيد.

 

3. از اتوماسيون استفاده مي کند

يکي از ويژگي‌هاي خوب خزنده‌هاي وب اين است که مي‌توانيد آهنگي را براي خزيدن سايت شما تنظيم کنيد. اين به شما اين امکان را مي دهد که به طور منظم عملکرد سايت را بدون نياز به کشيدن دستي گزارش خزيدن هر بار پيگيري کنيد.انجام مميزي منظم سايت با ابزار خزنده راهي عالي براي اطمينان از سلامت و رتبه بندي سايت شما آنطور که بايد است.

 

با خزيدن وب، دسترسي خود را افزايش دهيد

خزنده هاي وب مسئول جستجو و نمايه سازي محتواي آنلاين براي موتورهاي جستجو هستند. آنها با مرتب‌سازي و فيلتر کردن صفحات وب کار مي‌کنند تا موتورهاي جستجو بفهمند هر صفحه وب درباره چيست. شناخت خزنده هاي وب تنها بخشي از سئوي فني موثر است که مي تواند عملکرد وب سايت شما را به طور قابل توجهي بهبود بخشد.

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

https://www.sbnation.com/users/TahmiKain3

https://www.4shared.com/u/3kHVPut0/TahmiKain3.html

https://www.liveinteet.ru/stat/parsianandishseo.ir/

https://justpaste.it/7t0gr

 

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:42

آموزش کسب درآمد از همکاري در فروش

براي شروع همکاري در فروش ابتدا يک زمينه کاري يا نيچ مورد علاقه خود را بيابيد. به نماي کلي برنامه ، از جمله نوع محصولات يا خدمات ، روش هاي پرداخت و کميسيون هايي که آنها ارائه مي دهند، نگاه کنيد.

همکاري در فروش ( مشارکت در فروش ) يا همان افيليت مارکتينگ يک روش کسب درآمد است که در آن روش بازاريابان با فروش محصولات تامين کنندگان پورسانت دريافت مي کنند. شايد خيلي از سايت ها را ديده باشيد که منويي در هدر يا فوتر خود به اسم همکاري در فروش يا مشارکت در فروش دارند و به دنبال فروش بيشتر از طريق affiliate marketing هستند.

براي شروع همکاري در فروش ابتدا يک زمينه کاري يا نيچ مورد علاقه خود را بيابيد. به نماي کلي برنامه ، از جمله نوع محصولات يا خدمات ، روش هاي پرداخت و کميسيون هايي که آنها ارائه مي دهند، نگاه کنيد.

اگر سيستم همکاري در فروش آن ساينت براي شما جذاب است ، ثبت نام کنيد و منتظر تأييد پذيرش خود باشيد. سپس ، با افزودن لينک هاي سفارشي که آن سايت ارائه مي دهد ، شروع به توليد محتوا کنيد. اين لينک ها هنگام خريد يکي از کاربران شما پيگيري مي شوند و شما کميسيون دريافت خواهيد کرد.

به نقل از سايت‌‌هاي آموزشي بازار وب، ديجي کالا مگ، يکتانت،ژاکت و راستچين سايت هاي زيادي در ايران هستند که از طريق همکاري در فروش ماهانه درآمدهاي نجومي را تجربه ميکنند.در اين بخش قصد داريم بيشتر در مورد توضيحات افيليت مارکتينگ بازاروب با شما صحبت کنيم.

 

همکاري در فروش با پورسانت بالا مي باشد؟

همانطور که گفتيم سايت هاي مختلفي در زمينه همکاري در فروش فعاليت مي کنند. بزرگترين سايت دنيا يعني آمازون در اين زمينه پيشرو مي باشد. در ايران سايت هايي مثل ديجي کالا در اين زمينه شروع به فعاليت کرده اند که البته اخيرا چندين سايت ديگر نيز فعاليت هايي خوبي را شروع کرده اند.

هر کدام از اين سايت ها پورسانت هاي مختلفي دارند. مثلا در سايت ديجي کالا پورسانت لوازم آرايشي و بهداشتي بين 2 تا 6 درصد مي باشد که اگر شما همانند سايت بهترين ياب در زمينه معرفي اين محصولات خوب عمل کنيد مي توانيد پورسانت هاي بالايي دريافت کنيد.

يا مثلا در زمينه لوازم خانگي پورسانت هاي 4 تا 6 درصد دارد که با توجه به قيمتي که دارند مي تواند دريافتي خوبي براي شما داشته باشد. سايت لوازم خونگي که در بالا اشاره کرديم در زمينه معرفي بهترين لوازم خانگي و لوازم آشپزخانه در اين زمينه موفقيت هاي خوبي داشته است.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

چطور همکاري در فروش باعث افزايش درآمد ما ميشود؟

با توجه به اينکه سرچ بالايي  کلمات در گوگل دارند، اگر شما وبسايتي داشته باشيد که روي کلمات هدفمند جزو نتايج برتر گوگل باشند کاربران زيادي جذب وبسايت شما خواهند شد. براي مثال کلمه همکاري در فروش ماهانه بيش از 60 هزاربار در گوگل سرچ ميشود و شما اگر وبسايتي داشته باشيد که روي اين کلمه جزو سه نتيجه برتر باشد و محصولي داشته باشيد در سايتتان فقط به قيمت 200000 هزارتومان و به واسطه اينکه شما با سئو در نتايج برتر گوگل قرار داريد کاربر زيادي کاملا هدفمند وارد سايت شما ميشود و در طي ماه فقط 100 نفر اين محصول را از شما خريداري کنند شما ماهانه 20 ميليون تومان درآمد خواهيد داشت. اين قدرت همکاري در فروش که منصور غلامي مدير سايت بازاروب به خوبي به اين موضوع اشاره کرده است.براي کسب درآمد از مشارکت در فروش در مجموع سايت و اينستاگرام مکمل يکديگر هستند که اگر به خوبي در کنار يکديگر بالا بيايد اتفاقات عالي براي کسب و کار شمارا رقم خواهد زد.

 

 

چرا بايد همکاري در فروش کنيم؟ دلايل تبديل شدن به يک افيليت مارکتر چيست؟

درآمد غيرفعال. در حالي که هر شغل معمولي مستلزم اين است که در محل کار باشيد تا بتوانيد درآمد کسب کنيد ، همکاري در فروش به شما اين امکان را مي دهد که در هنگام خواب درآمد کسب کنيد. با سرمايه گذاري مدت زمان اوليه براي يک کمپين ، بازدهي مداوم آن زمان را مشاهده خواهيد کرد زيرا مصرف کنندگان محصول را در روزها و هفته هاي بعد خريداري مي کنند. مدت زيادي پس از اتمام کار ، پول دريافت مي کنيد. حتي وقتي جلوي رايانه خود نيستيد ، مهارت هاي بازاريابي شما باعث ايجاد درآمد ثابت براي شما مي شود.

بدون پشتيباني مشتري. فروشندگان و شرکت هاي ارائه دهنده محصولات يا خدمات بايد با مصرف کنندگان خود برخورد کنند و اطمينان حاصل کنند که آيا از آنچه خريده اند راضي هستند. به لطف ساختار بازاريابي وابسته يا همان مشارکت در فروش ، هرگز نيازي به توجه به پشتيباني مشتري يا رضايت مشتري نخواهيد داشت. تمام وظيفه همکاري در فروش اين است که فروشنده را به مصرف کننده لينک دهد.

کار در خانه. اگر از جمله افرادي هستيد که از رفتن به دفتر کار متنفر هستيد ، affiliate marketing  راه حل مناسبي است. شما قادر خواهيد بود کمپين هايي را راه اندازي کنيد و از محصولاتي که فروشندگان هنگام کار با راحتي خانه خود ايجاد مي کنند درآمد دريافت کنيد. اين کاري است که مي توانيد بدون بيرون آمدن از خانه انجام دهيد.

مقرون به صرفه. اکثر مشاغل براي تأمين مالي محصولات در حال فروش به هزينه راه اندازي و همچنين جريان نقدي نياز دارند. با اين حال ، همکاري در فروش مي تواند با هزينه کم انجام شود ، به اين معني که مي توانيد سريع و بدون دردسر زياد شروع کنيد. هيچ گونه هزينه همکاري در فروش براي نگراني وجود ندارد و نيازي به ايجاد محصول نيست. شروع اين کار نسبتاً ساده است.

راحت و انعطاف پذير. از آنجا که شما اساساً در حال تبديل شدن به يک افيليت مارکتر هستيد خواهيد توانست استقلال نهايي را کسب مي کنيد. اين راحتي به اين معني است که اگر دوست داريد يا فقط بر کمپين هاي ساده و مستقيم تمرکز مي کنيد ، مي توانيد نمونه کارها را متنوع کنيد. همچنين از محدوديت ها و مقررات شرکت و همچنين تيم هاي نامناسب آزاد خواهيد بود.

 

 

نتيجه گيري نهايي:

همانطور که ديديد شما با استفاده از سيستم هاي همکاري در فروش مي توانيد يک کسب و کار بدون دردسر و با درآمد بالا داشته باشيد. اگر به دنبال کسب درآمد در نوجواني هستيد سايت هاي زيادي هستند که در حال حاضر درآمدهاي چند صد ميليوني از افيليت مارکتينگ کسب کرده اند. پيشنهاد سايت بازار وب اين است که همکاري در فروش را ياد بگيريد و بدون دردسر کسب درآمد را شروع کنيد.

https://weheartit.com/HyeHewitt7
https://www.intensedebate.com/people/HyeHewitt7r
http://www.authorstream.com/HyeHewitt7/
https://gab.com/HyeHewitt7
https://www.f6s.com/hye-hewitt
https://letterboxd.com/HyeHewitt7/
https://www.openleaing.com/u/hyehewitt-r7bwev/
https://www.bitsdujour.com/profiles/wMwoaw
https://www.tetongravity.com/community/profile/HyeHewitt7/
خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 380 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:26

فوايد شگفت آور عسل براي درمان آلرژي

 

آلرژي هاي فصلي آفت بسياري از کساني است که عاشق فضاي باز هستند. آنها معمولا از فروردين ماه شروع مي شوند و تا نيمه هاي تابستان ادامه دارند. آلرژي فصلي زماني رخ مي دهد که گياهان شروع به توليد گرده مي کنند. گرده يک ماده پودر مانند است که به گياهان در توليد بذر و توليد مثل کمک مي کند.

 

مردم مي توانند گرده را استنشاق کنند که منجر به آلرژي فصلي مي شود. آلرژي زماني رخ مي دهد که بدن گرده را به عنوان يک مهاجم خارجي، شبيه به يک باکتري يا ويروس، درک کند. در پاسخ، بدن حمله اي را انجام مي دهد. اين منجر به علائمي مانند:

 

  • عطسه کردن
  • آبريزش چشمي و خارش آن ها
  • آبريزش بيني
  • گلو درد
  • سرفه کردن
  • سردرد
  • تنگي نفس

 

 

درمان‌هاي بدون نسخه براي آلرژي‌هاي فصلي وجود دارد، اما بسياري از مردم درمان‌هاي طبيعي را ترجيح مي‌دهند. يکي از نمونه هايي که براي کمک به آلرژي هاي فصلي رواج پيدا کرده ، عسل محلي است. عسل محلي، عسل خام و فرآوري نشده اي است که در نزديکي محل زندگي شما ساخته مي شود. اين نوع درمان تجربي و بسيار موثر است و عسل به آلرژي کمک مي کند. اما دانشمندان و پزشکان در اين مورد نياز به تحقيق دارند.

 

چرا اعتقاد بر اين است که عسل به آلرژي کمک مي کند؟

 

ايده درمان آلرژي با عسل مشابه ايده افرادي است که واکسن هاي آلرژي دريافت مي کنند. اما اين در حالي که اثربخشي واکسن هاي آلرژي ثابت شده است. اما بايد بدانيد که واکسن هاي آلرژي ممکن است عوارض بسياري را در جسم شما بر جاي بگذارند.

 وقتي فردي عسل محلي مي خورد، تصور مي شود که گرده هاي محلي را مي خورد. با گذشت زمان، حساسيت فرد نسبت به اين گرده کاهش مي يابد. در نتيجه، ممکن است علائم آلرژي فصلي کمتري را تجربه کنند.

 

درست است که زنبورها گل ها را گرده افشاني مي کنند و عسل درست مي کنند. اما تصور مي شود که مقدار گرده هاي محيط و گياهان بسيار کم و متنوع باشد. وقتي فردي عسل محلي مي خورد، هيچ تضميني ندارد که چه مقدار (در صورت وجود) گرده در معرض آن قرار گرفته است. اين با واکسن هاي آلرژي که به طور عمدي فرد را نسبت به گرده در اندازه گيري هاي استاندارد حساسيت زدايي مي کند، متفاوت است.

 

چه تحقيقاتي در مورد عسل و آلرژي انجام شده است؟

 

يک مطالعه منبع معتبر تأثير عسل پاستوريزه را بر علائم آلرژي در مقايسه با عسل محلي بررسي کرد. نتايج نشان داد که هيچ يک از گروه‌هايي که عسل مصرف مي‌کردند تسکين آلرژي فصلي را تجربه نکردند.

 

با اين حال، يک مطالعه متفاوت نشان داد که مصرف عسل با دوز بالا علائم آلرژي را در يک دوره هشت هفته اي بهبود مي بخشد.

 

اين مطالعات نتايج متناقضي و حجم نمونه کوچک دارند. اين امر تعيين اينکه آيا عسل محلي مي تواند به فرد کمک کند تا علائم آلرژي فصلي خود را کاهش دهد دشوار است. براي تاييد يا توصيه مقدار معيني از عسل به مطالعات در مقياس بزرگتر نياز است.

 

آنچه بايد قبل از استفاده از عسل به عنوان يک درمان بدانيد

 

پزشکان و محققان مقدار معيني از عسل را توصيه نمي‌کنند که فرد بايد هر روز بخورد تا علائم آلرژي فصلي خود را تسکين دهد. به علاوه، هيچ تضميني وجود ندارد که چه مقدار گرده ممکن است در يک وعده عسل محلي باشد.

 

توجه داشته باشيد که نبايد به کودکان زير 1 سال عسل بدهيد. اين به اين دليل است که عسل خام و فرآوري نشده خطر ابتلا به بوتوليسم در نوزادان را دارد. همچنين، برخي از افرادي که حساسيت شديد به گرده گل دارند، ممکن است پس از خوردن عسل، يک واکنش آلرژيک جدي به نام آنافيلاکسي را تجربه کنند. اين مي تواند باعث دشواري شديد تنفس شود. برخي ديگر ممکن است واکنش هاي آلرژيک مانند خارش يا تورم دهان، گلو يا پوست را تجربه کنند.

 

نتيجه گيري در مورد عسل و آلرژي

 

عسل از نظر علمي براي کاهش آلرژي ثابت نشده است. با اين حال، هنوز هم مي تواند جايگزين خوشمزه اي براي غذاهاي شيرين باشد. برخي افراد نيز از آن به عنوان سرکوب کننده سرفه استفاده مي کنند. اگر آلرژي فصلي داريد و مي خواهيد از درمان هاي طب سنتي و عسل خالص استفاده کنيد چند نکته را بايد به خاطر بسپاريد :

  • درمان با طب سنتي زمان بر و بسيار طولاني تر از خوردن قرص هاي شيميايي است.
  • اثرات روش درمان آلرژي با عسل در ساليان متمادي نمايان خواهد شد.
  • حتما از عسل طبيعي و گياهان دارويي ضد حساسيت به طور مکمل و همزمان استفاده کنيد.
  • تا حد امکان به داروهاي شيميايي که عوارض جبران ناپذيري را بر جشم و جان شما بر جاي مي گذارند، بپرهيزيد.

اگر قصد خريد اينترنتي عسل طبيعي را داريد در اينجا مي توانيد آن را با بالاترين کيفيت در ايران خريداري نماييد.

 

 

https://soghatnahavand.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/Idea/t06hig/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%B9%D8%B3%D9%84_%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C/

https://myspace.com/bobbymiller41

https://unsplash.com/@bobbymiller4

https://www.liveinteet.ru/stat/soghatnahavand.ir/

https://dzone.com/users/4693231/bobbymiller4.html

https://www.pinterest.com/bobbymiller4/_saved/

https://www.behance.net/bobbymiller4

https://disqus.com/by/bobbymiller4/about/

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:26

بلوک سيماني سبک

بلوک هاي سيماني سبک با جايگزيني شن و ماسه با خاک رس منبسط شده، شيل يا تخته سنگ ساخته مي شوند. خاک رس منبسط شده، شيل و تخته سنگ با خرد کردن مواد خام و حرارت دادن آنها تا حدود 2000 درجه فارنهايت (1093 درجه سانتيگراد) توليد مي شوند. در اين دما، به دليل توليد سريع گازهاي ناشي از احتراق مقادير کمي از مواد آلي محبوس شده در داخل، مواد پف مي‌کنند. يک بلوک سبک معمولي 10.0-12.7 کيلوگرم وزن دارد و براي ساخت ديوارها و پارتيشن هاي غير باربر استفاده مي شود. از سرباره کوره بلند منبسط شده و همچنين مواد طبيعي آتشفشاني مانند پوکه و اسکوريا براي ساخت بلوک هاي سبک استفاده مي شود.

علاوه بر اجزاي اصلي، مخلوط بتن مورد استفاده براي ساخت بلوک سيماني همچنين ممکن است حاوي مواد شيميايي مختلفي به نام مواد افزودني براي تغيير زمان پخت، افزايش مقاومت فشاري يا بهبود کارايي باشد. اين مخلوط ممکن است داراي رنگدانه‌هايي باشد تا به بلوک‌ها رنگي يکنواخت بدهد، يا سطح بلوک‌ها ممکن است با لعاب پخته‌اي پوشانده شود تا جلوه‌اي تزييني ايجاد کند يا محافظت در برابر حملات شيميايي ايجاد کند. لعاب ها معمولاً با چسب رزيني ترموست، ماسه سيليسي و رنگدانه هاي رنگي ساخته مي شوند.

بلوک سيماني استاندارد

در ساخت سازه و انتخاب مصالح مناسب براي پيشبرد پروژه، دو موضوع مهم و اساسي مطرح ميشود که محل پروژه و کاربري سازه از جمله اين موارد ميباشد. ويلا سازي از جمله پروژه هاي رايج در شهرهاي مختلف يا حومه شهرها مي باشد که به دليل وسعت فضا و شرايط اقليمي منطقه، بايد براي ساخت آن از مصالح مناسب و مقرون به صرفه استفاده شود. به دليل رواج بلوک سبک در صنعت ساختمان سازي، کاربرد بلوکهاي سبک در ويلا سازي  يا کاربرد بلوکهاي سيماني سبک در انبوه سازي، متناسب با شرايط آب و هوايي منطقه، قبل از ساخت پروژه مورد بررسي قرار ميگيرد.

قبل از هر چيز به تعريف ويلا و تفاوت اين سازه با منازل مسکوني معمولي مي پردازيم. ويلا به سازه اي مي گويند که در چهار طرف خود آزاد بوده و نما دارد. معمولا اين سازه ها در مناطق ييلاقي براي بهره مندي ساکنان از طبيعت، منظره و آب و هواي خوش منطقه ساخته ميشود. مصالحي که براي ساخت ويلا بايستي انتخاب شود، نبايد از ظرفيت حرارتي بالا برخوردار باشد، که البته باز اين موضوع، بسته به تغييرات آب و هوايي منطقه در طول شبانه روز و ميزان استفاده ساکنان از ويلا، مورد بررسي قرار ميگيرد.

 

ميزان استفاده از بلوک سيماني در پروژه‌هاي ساختماني

در واقع، در اکثر پروژه‌هاي ساختماني با توصيه مهندسين ساختمان، به دليل قيمت مناسب و کيفيت بالا، به‌صورت کاملا فراگير و تثبيت شده از اين محصول استفاده مي‌کنند.

 

بلوک سيماني سبک مخلوط سيمان، پوکه معدني و آب است که در ميکسر ملات توليد مي‌شود و در دستگاه‌هاي اتوماتيک جديد توليد و پرس مي‌شود، سپس به اتاق بخار جهت خشک شدن فرستاده مي‌شود.

بلوک استاندارد سبک، از با صرفه‌‌ترين و اصلي‌ترين مصالح ساختماني است. بلوک استاندارد از ترکيب سيمان، پوکه معدني يا ماسه‌ي ريزدانه و حباب‌هاي هوا با‌ اندازه‌هاي مختلف فرآوري مي‌گردد. بلوک‌‌ استاندارد سبک به‌ عنوان جايگزين اجر (خشت) با مزيت‌هاي بالا شده است.

بلوک استاندارد عمدتاً براي ديوارهاي غير باربر و به‌عنوان پرکننده در کف‌سازي و شيب‌بندي ساختمان‌ها قابل‌ بهره‌گيري است.

فناوري توليد بلوک استاندارد سبک در کارخانه بلوک‌زني از تکنولوژي‌هاي جديد در فرآوري ساختمان‌ها است.

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:51

از قديم درختان و شاخ برگ در باور و اعتقادات مردم جايگاه بالايي داشتن، در بسياري از کشورها معتقد بودن شاخ و برگ درخت گردو شيطان را از آنها دور ميکند.
برابر بررسي هاي ديرين شناسي گياهي و گرده شناسي در روي کره ي زمين، گونه هاي مختلف گردو از زمان هاي بسيار قديم به ويژه از دوران سوم زمين شناسي وجود داشته است..

همه چيز در مورد گردو و درخت گردو.

احتمالا کهن ترين درخت گردو در ايران در “اورگان” شهر کرد وجود دارد. برابر نوشته اي که از نزديک اين درخت از زير خاک بدست آمده است، تاريخ کاشت آن به زمان يزدگرد ساساني و حدود???? سال پيش مي رسد.

گردو گياهي درختي يا درختچه اي است که ارتفاع آن تا ?? متر هم مي رسد.داراي تنه صاف با رنگ نقره اي و در برخي گونه ها , خاکستري,برگ ها به شکل مرکب شانه اي بوده و معطر مي باشد. گردو يک پايه و جدا گل مي باشد و گل آذين نر آن شاتون بوده که به صورت آويزان بوده و طول آن ? الي ?? سانتي متر است.

گل هاي نر از قاعده شاخه هاي سال قبل به وجود مي آيند.گل هاي ماده در دستجات ? الي ? تايي و در شاخه هاي سال جاري به وجود مي آيد. گامت هاي ماده گردو دگر گشن است گرده افشاني آن به وسيله باد انجام مي شود و حشرات در آن نقشي ندارند. گل دهي در اوايل بهار قبل از ظهور برگ ها اتفاق مي افتد.ميوه ان به صورت شفت مي باشد يعني داراي درون بر سخت و چوبي مي باشد.

تاريخچه درخت گردو

طبق افسانه هاي باستان زماني که خدايان متولد شدند غذايشان گردو بود و همچنين از ديرباز به خواص دارويي آن نظير خواص ضد عفوني کنندگي و ضد قارچ بودن آن اطلاع داشتند. دم کرده برگ آن براي رفع سرماخوردگي , خستگي , بيماري پوستي و همچنين رفع ورم پلک هاي چشم استفاده مي شود.پوست ميوه(قسمت گوشتي) ان سرشار از تانن مي باشد که در درمان اسهال هاي مزمن, درمان کم خوني و همچنين پوست آن حاوي اسيد هاي آلي و مواد معدني بالايي مي باشد.

مغز گردو داراي پروتئين،قند ،آب و ويتامين، املاح معدني و همچنين مواد چربي است. مقدار فسفر موجود در گردو با ماهي و برنج و حتي تخم مرغ نيز برابري ميکند. برگ و پوست گردو مقوي و تصفيه کننده خون است . برگها و پوست آن بخصوص بخاطر مادهءتلخ و تانن آن در مداواي بيماريهاي جلدي و خنازير مفيد واقع مي شوند .

تاريخچه پرورش گردو به زمانهاي بسيار دور و نامعلوم بر مي گردد. گفته مي شود که گردو در باغ شاه سليمان پرورش داده مي شد. در ايران قديم گردو در معامله پاياپاي بکار برده مي شد که از اين طريق به کشورهاي مصر بيزانس ، ايتاليا و حتي کشورهاي اروپائي و دنياي جديد انتشار يافته است.

پايه هاي وحشي گردوي ايراني در منطقه کوههاي کارپاتيان (Carpathian mountains) در شرق اروپا، سرتا سر ترکيه ، عراق ، ايران ، روسيه جنوبي و افغانستان تا شمال غربي هيماليا يافت شده است. بنابراين مي توان گفت منشاء گردو ايران و مناطق اطراف آن مي باشد که سپاه اسکندر در بازگشت خود آنرا به اروپا برده است. گردو درختي يک پايه و داراي برگهايي مرکب از برگچه هاي فردو بزرگ است.

 سنبله گلهاي نر آن وضع آويخته دارد. ولي گلهاي ماده آن داراي وضع قائم بر روي شاخه ها است. هر گل نر آن داراي پوششي مرکب از ? تا ? قطعه فلس مانند است که تعداد زيادي پرچم را از خارج فرا مي گيرند در وسط پرچم ها نيز معمولاً اثر مادگي رشد نيافته ديده مي شود.

مجموعه گلهاي ماده درخت گرد و هيچ وقت از ? تا? تجاوز نمي کند. هر گل ماده آن داراي پوششي کوچک از خارج مي باشد اين پوشش همراه با زوائد بزرگ و کوچک زير گل (براکته و براکتئول) به تخمدان پيوسته است. گلهاي ماده، مادگي ? برچه اي دارند که مجموعاً تخمداني يک خانه و به وضع تحتاني به وجود مي آورند.

 قسمت آزاد مادگي نيز به ? کلاله پهن و دور از هم ختم مي شود. ميوه آن شفت مانند و داراي ميان برگوشتي و محتوي مواد تلخ است. مياه برگوشتدار ميوه، فقط در گردوي تازه که همه قسمتهاي ميوه را در بر دارد، ديده مي شود درون برگردو ، سخت و شکننده است و درون آن دانه مرکب از ? لپه حجيم با اندوخته فراوان از مواد روغني‏، جاي دارد.

 – ارقام گردو عبارتند از : رقم سر (Serr)، رقم فرانکوت (Franquette)، مايت (Mayette)، پاريزين (Parisienne)، سجنو (Sejnovo)، هارتلي (Hartly)، پاين (Payne) ، اشلي (Ashley) ، سان لند (Sunland) ، چيکو (Chico) ، وينا (Vina) ، هاوارد (Howard) ، پدرو (Pedro) ، چاندلر (Chandler)، ته هاما (Tehama)

طبقه بندي گياهي درخت گردو
گردو با نام علميJuglans از خانواده ي Juglandaceae است. نام علمي اين جنس از کلمه لاتين Jovis-Glans به معني فندق ژوپيتر گرفته شده است.
انواع اين درخت در چين ،ژاپن،فرانسه و آمريکا کشت مي شود مهمترين گردوهاي موجود دردنيا معروف به گردو ي ايراني است . زيرا ابتدا از ايران به خاور ميانه و از آنجا به يونان و روم و سپس به انگلستان و بعد به امريکا برده شده است. گردو ي ايراني تنها گونه اي از اين خانواده است که مغز آن از نظر خوراکي مصرف اقتصادي دارد .
گردوي معمولي درختي است يک پايه که بلندي آن از ?? تا ?? متر متغيير است،گردو داراي برگهاي مرکب شانه اي است و درختي يک پايه است که گلهاي نر و ماده روي يک درخت به صورت جدا گانه ظاهر مي شوند.
گامت هاي ماده گردو دگر گشن است گرده افشاني آن به وسيله باد انجام مي شود و حشرات در آن نقشي ندارند.
پراکنش جغرافيايي:

درخت گردو از درختان بسيار با ارزش و از پهن برگان است که در بسياري از نقاط جهان در نيمکره شمالي از مرکز تا شرق اروپا و قفقاز و شمال و مرکز ايران تا دامنهاي هيماليا و کشور چين و ژاپن و همچنين گونه هايي از آن در آمريکاي شمالي و جنوبي به طور طبيعي مي رويند و کاشته مي شوند. تنها جنگل طبيعي باقي مانده از اين محصول در دنيا هم اکنون در قرقيزستان و در شرايط بسيار خوب موجود است.
در ايران کاشت گردو از دره گز و مغان در شمال کشور تا اقليد فارس در جنوب و از ارتفاعات جنوب غربي اروميه تا کوه تفتان در جنوب شرقي بين طولهاي جغرافيايي ??تا ?? درجه به خوبي مي رويند ولي بهترين بازدهي مربوط به باغهايي است که در ارتفاعات دامنه هاي البرز، خراسان ، آذربايجان و دامنه هاي زاگرس ( به ويژه تفرش،گلپايگان و تويسرکان ) قرار دارند . همچنين اطراف کوههاي لاله زار و جبال بارز منطقه اياست که از مراکز عمده گردو کاري کشور به حساب مي آيد.

 ارقام درخت گردو
گردوهايي که در نقاط گردو خيز ايران کاشته شده اند از گونه گردي معمولي يا Juglans هستند. رقم هاي اين گونه از نظر باغباني هنوز کاملاٌ مشخص نشده اند. اين گردوها در نقاط مختلف ايران با نام هاي گونگون محلي ناميده مي شوند.
با وجود تفاوت هاي ظاهري ،ممکن است برحي از انواع ،رقم واحدي باشند ولي نام هاي گوناگون داشته باشند. با اين توصيف مهمترين انونع گردو که در ايران کاشته مي شوند عبارتند از :
گردوي کاغذي ، سنگي ، ماکويي ، سوزني ، نوک کلاغي ، ضيا آبادي ، خوشه اي ،سبزوار ،
آميخته خراسان ،مازندران ، شهميرزاد ، قزوين و طالقان ، آذربايجان ، همدان وتويسرکان ، ساير مناطق .
سطح زير کشت گردو در جهان:
بر اساس اطلاعات سازمان خواربار جهاني (FAO) در سال ????، سطح زير کشت گرئو جهان ?????? هکتار بوده است که نسبت به سال گذشته يک درصد کاهش ونسبت به سال ????(سال پايه) ??درصد افزايش داشته است .
از سال ????تا????در يک دوره ده ساله سطح زير کشت گردو در جهان بهطور کلي سير صعودي داشته است . در آغاز دوره مورد بررسي (سال پايه) سطح زير کشت گردو جهان ?????? هکتار بوده که در سال ????به ?????? هکتار رسيده است. دراين دوره سطح افزايشي برابر ??درصد و مقدار توليد افزايشي برابر ??درص-د نشان مي دهد.
در بين کشورهاي جهان چين با دارا بودن ?????? هکتار اراضي زير کشت گردو به تنهايي حدود ?? درصد از کل اراضي زير کشت گردو را به خود اختصاص داده ومقام اول را داراست . پس از آن آمريکا با ????? هکتار ، ترکيه با ????? هکتار وايران با ????? هکتار به ترتيب مقام هاي دوم تا چهارم را به خود اختصاص مي دهند .
سطح زير کشت گردو در ايران:
براسا س آخرين اطلاعات موجود ، سطح زير کشت گردو در ايران در سال زراعي ??-?? برابر ????? هکتار بوده است که نسبت به سال زراعي گذشته حدود ?? درصد ونسبت به سال پايه ??? درصد افزايش نشان مي دهد .
سطح زير کشت گردو در ده سال مورد بررسي به طور کلي سير صعودي داشته است ، در آغاز دوره (سال پايه) سطح زير کشت گردو ايران ????? هکتار بوده که درسال زراعي ??-????به ????? هکتار رسيده است .
بر اساس آمار موجود در سا ل ???? بيشترين سطح زير کشت در استان کرمان با ???? هکتار که ?/?? درصد از سطح زير کشت گردو کشور مي باشد پس از کرمان که مقام اول را از اين نظر دارا است استان هاي همدان ، قزوين ف آذربايجان شرقي ، کرمانشاه ، خراسان و فارس به ترتيب دوم تا هفتم را به خود اختصاص داده اند. استان سيستان وبلوچستان با ? هکتار کمترين سطح زير کشت گردو در کل کشور را دارد. کرمان ، همدان ، قزوين ، آذربايجان شرقي ،کرمانشاه ،خراسان و فارس جمعاٌ ?? درصد از سطح زير کشت گردو کل کشور را داشته و مهمترين مناطق کشت گردو به شمار مي آيند .
توليد گردو در جهان:
بر اساس آخرين اطلاعات منتشر شده از سوي سازمانم خوار بار جهاني مقدار توليد گردو جهان درسال ???? برابر ??????? تن بوده است که نسبت به سال قبل ?/? درصد و نسبت به سال پايه (????) ?? درصد افزايش نشان مي دهد .
در بين کشورهاي جهان ، ده کشور هر يک بيش از ????? تن گردو در سال ???? توليد کرده اند که دربين آنها آمريکا با توليد ?????? تن ، رتبه اول راداراست. اين کشور به تنهايي ?/?? درصد گردو جهان را توليد مي کند. پس از آمريکا ، چين با توليد ?????? تن دومين کشور عمده توليد کننده گردو جهان به شمار مي رود .
ايران با توليد ?????? تن ، ?/?? درصد از توليد گردو جهان را دارا است و مقام سوم را به خود اختصاص داده است.
در بين کشورهاي عمده توليد کننده گردو جهان ، ميزان توليد سال ???? نسبت به سال گذشته در کشورهاي آمريکا ، چين ، ايران و فرانسه افزايش و در کشورهاي روماني ، هند ويونان کاهش توليد وجود داشته و در بقيه کشورها توليد تغييري را نشان نمي دهد .
توليد گردو در ايران:
در سال زراعي ??-???? ميزان توليد گردو در کشور ?????? تن است که نسبت به سال گذشته ?/?? درصد افزايش و نسبت به سال پايه ???درصد افزايش داشته است .
ميزان توليد گردو کل کشور در ده سال مورد بررسي از ????? تن آغاز شده وبه ?????? تن رسيده است . کمترين ميزان توليد گردو کل کشور در سال زراعي ??-???? بوده که اين روند از ابتداي دوره مورد بررسي سير صعودي داشته تا اينکه در سال ??-???? به رقم ?????? تن رسيده است.
براساس آمار موجود در سال ???? بالاترين مقدار توليد در استان همدان با توليدي برابر ????? تن مي باشد که ??درصد از توليد کل کشور را به خود اختصاص داده است و پايين ترين مقدار با ??تن از توليد کل کشور مذبوط به استان سيستان وبلوچستان است .
پس از همدان ، استان فارس از نظر توليد گردو در مقام دوم قرار دارد که با احتساب توليد استان هاي آذربايجان شرقي ، تهران ، کرمان ، قزوين ، کردستان ، کرمانشاه و خراسان جمعاٌ ??درصد از توليد کل کشور را به خود اختصاص داده اند و مهمترين مناطق توليد به شمار مي آيند.
عملکرد گردو در جهان:
درسال ???? براساس اطلاعات به دست آمده از فائو ، متوسط عملکرد گردو در جهان ???? کيلوگرم در هکتار بوده است که نسبت به سال قبل با ?? کيلوگرم (?/?درصد ) ونسبت به سال ???? (سال پايه) با ?? کيلوگرم افزايش ، ?/? درصد رشد داشته است .
در بين کشورهاي عمده توليد کننده گردو در سال ???? کشور روماني با متوسط توليد ????? کيلوگرم در هکتار بالاتريت عملکرد را به خود اختصاص داده است و نسبت آن به عملکرد جهاني ??? درصد بالاتر است. پس از روماني ، آمريکا با توليد ???? کيلوگرم در هکتار در جايگاه دوم قرار دارد . کشورهاي ايران و اکراين نيز به ترتيب با عملکردهاي ???? و???? کيلوگرم در هکتار دررتبه هاي بعدي قرار گرفته اند که بالاتر از عملکرد جهاني بوده است .کشور هند با متوسط توليد ??? کيلوگرم در هکتار پايين ترين عملکرد را در بين کشورهاي عمده توليد کننده اين محصول به خود اختصاص داده است .
در سال ???? عملکرد در هکتار گردو ايران ???? کيلوگرم بوده که نسبت به متوسط جهاني ??? درصد بوده است.
عملکرد گردو در ايران:
عملکرد در هکتار گردو کل کشور در سال زراعي ??-???? ، ???? کيلوگرم بوده که نسبت به سال گذشته ?/? درصد و نسبت به سال پايه (??) حدود ? درصد کاهش داشته است .
در دوره ده ساله مورد بررسي ، بيشترين مقدار عملکرد گردو با ???? کيلوگرم به سال زراعي ??-?? وکمترين آن با ???? کيلوگرم به سال زراعي ??-???? مربوط است .
دربين استان هاي کشور در سال زراعي ??-???? بالاترين توليد در واحد سطح با ???? کيلوگرم مربوط به استان خوزستان وپايين ترين آن با ??? کيلوگرم متعلق به استان قم بوده است.

نياز هاي اکولوژيکي:
آب وهوا:
درخت گردو درطول تابستان و زمستان نسبت به گرما و سرماي بيش از حد حساس است. در طول دوره خواب زمستانه ، گردو مي تواند سرماي ??- درجه سانتي گراد را بدون خسارت جدي تحمل کند ولي پس از شروع رشد ، سرماي ?- تا ?- درجه سانتي گراد موجب از بين رفتن برگها ، شاخه ها و گلها شده ودر نتيجه محصول کاهش مي يابد. به علاوه شاخ و برگ درختاني که تا اواخر پاييز به رشد خود ادامه مي دهند در معرض خسارت سرما قرار مي گيرد. مقاومت ارقام مختلف گردو نسبت به سرما متفاوت است.
دماي بالاتر از ?? درجه سانتي گراد موجب آفتاب سوختگي پوست سبز و چروکيدگي مغز گردو مي شود و گاهي اوقات نيز ميوه ها پوک مي شوند. در رطوبت نسبي کم و دماي بالاتر از ?? درجه سانتي گراد ، به گردو خسارت جدي وارد مي شود. دماي پايين تابستان نيز مناسب نيست زيرا موجب مي شود ميوه ها به اندازه کافي پر نشود . هواي خنک در طي فصل رشد ، برداشت محصول را به تاخير انداخته و در نتيجه باغداران متضرر مي شوند. بنابراين هواي خنک و فصل رشد کوتاه از عوامل محدود کننده پرورش گردو هستند. گردو نيز مانند ساير ميوه ها مناطق معتدله در زمستان به مقدار سرماي معيني نياز دارد تا خواب آن برطرف شود که به اين ترتيب در بهار رشد رويشي و گلدهي کافي خواهد داشت. در صورت عدم وجود سرماي کافي ، بازشدن جوانه ها و گلدهي نامنظم شده وبه تاخير مي افتد واين موجب کاهش محصول و خشک شدن سر شاخه ها مي شود. نياز سرمايي ارقام مختلف گردو متفاوت است.
بارندگي:
بارندگي و رطوبت در اواخر فصل بهار و در تابستان موجب افزايش شيوع بيماري بلايت گردو مي شود ولي ارقامي که برگهاي آنها ديرتر ظاهر مي شود ، معمولاً ا ز آلودگي مصون مي مانند. در صورتي که ميزان بارندگي ساليانه حدود ??? ميلي متر باشد مي توان درخت گردو را با موفقيت کاشت ولي در مناطق خشک تر آبياري تکميلي نيز ضروري است. در شرايط آب وهوايي بسيار خشک احتمال دارد که درختان رشد مطلوبي داشته باشند ولي ميوه ها به خوبي پر نمي شوند. درختان گردو نسبت به شرايط نامطلوب سازگار هستند. مشاهده شده است که در شرايط نامساعد محيطي ، پرورش درختان گردو به صورت درختچه از نظر سازگاري مناسب بوده است.
خاک:
قبل از کاشت گردو ابتدا بايد خاک رويي ، خاک زيرين ، زهکشي ، واکنش شيميايي خاک (pH) و قابل استفاده بودن عناصر مختلف مورد آزمايش قرار گيرد. تجزيه خاک رويي وخاک زيرين اطلاعات مفيدي در مورد وضعيت خاک به دست مي دهد. خاک رويي بايد حاصلخيز بوده و زهکشي خوبي داشته باشد. گردو در مقايسه با ساير ميوه هاي معتدله که معمولاً در خاک هايي با اسيديته کم رشد مي کنند ، به خاک خنثي نياز دارد. ميزان اسيديته خاک در قابل جذب بودن مواد معدني مؤثر است.
اکثر عناصر معدني در دامنه اسيديته ? تا ? براي گياه قابل جذب است. معمولاً در مناطق سرد واکنش شيميايي خاک اسيدي است که با اضافه کردن آهک ، مي توان آنرا افزايش داد. غير از خاک رويي ، وضعيت خاک زيرين نيز براي گردو اهميت دارد زيرا ريشه هاي آن تا عمق ? متري خاک نفوذ مي کنند. خاک زيرين بايد عاري از سنگ ، رس سفت و لايه هاي غير قابل نفوذ که رشد ريشه را محدود مي کنند باشد. درخت گردو خاک فقير ، خاک سطحي و خاک خشک را بهتر از شرايط آب وهوايي نامساعد تحمل مي کند. در ضمن خاک بايد عاري از نماتد هاي مولد زخم ريشه و بيماريهاي قارچي باشد.

کاشت گردو:
نقشه کاشت : در زمين مسطح سيستم کاشت به صورت مربع مستطيل با آرايش پنج تائي بوده ولي در زمينهاي شيب دار در روي خطوط تراز و تراس ها صورت مي گيرد در سيستم کاشت مربع فاصله کاشت درختان و فاصله رديفهاي کاشت مساوي است. در حاليکه در آرايش پنج تائي يک درخت در مرکز چهار درخت کاشته مي شود. در سيستم مستطيل فاصله رديفها از فاصله بين درختها بيشتر است روش کاشت مربع به علت سادگي و مناسب بودن از نظر عمليات زراعي و تنک کردن در باغات گردو بسيار معمول است در صورتيکه کشت در زمينهاي شيب دار باشد و شيب زمين بيشتر از ?? درصد باشد کاشت بر روي خطوط تراز صورت مي گيرد با اين روش روي رديفهاي کاشت تمامي درختان در يک سطح قرار مي گيرند فاصله رديفهاي کاشت در شيبهاي تند کمتر و بر عکس در شيبهاي کم بيشتر است .

در خاکهاي رسي و خاکهاي غير حاصلخيز ابتدا کودالهايي به ابعاد يک متر کنده شده سپس داخل آن به وسيله خاک و کود دامي پوسيده به نسبت ? :? در آبان ماه پر شود. کليه علفهاي هرز و بقاياي گياهان بايد قبل از کاشت از زمين خارج شود اگر لايه سختي در چاله باشد بايد شکسته شود. نهالها را در يک گودال قرار داده روي ريشه ها را با خاک مرطوب مي پوشانند تا از خشک شده آنها جلوگيري شود. در اواخر دوره خواب يا اوايل بهار گودالي ايجاد مي کنند که سيستم ريشه بطور کامل در داخل آن قرار گيرد نهال را در داخل گودال قرارداد و ريشه ها را به هر طرف پخش مي کنند. و سپس آنرا با خاک پر مي کنند و با پا فشار داده و بلافاصله آبياري مي کنند. نهالها پس از کاشت بايد از فاصله ?? تا ?? سانتي متري بالاي محل پيوند سربرداري شوند. آبياري در سال اول خيلي مهم است طي تابستان آبياري مداوم از ضروريات است. ولي هنگام بارندگي از غرقابي شدن خاک بايد جلوگيري شود.تنه نهالها براي جلوگيري از آفتاب سوختگي با رنگ سفيد رنگ آميزي شود. در صورت وجود باد شديد نهالها به قيم نيز نياز دارند علفهاي هرز پس از ظهور بايد از بين بروند و درختان در مقابل آفات و بيماريها محافظت شوند.

فاصله کاشت:
در طراحي فاصله کاشت چند عامل بايد در نظر گرفته شود : (?) درخت گردو حدود ?? تا ?? سال فضاي معيني را اشغال مي کند لذا در طراحي فاصله بايد نهايت کار در نظر گرفته شود. (?) در سالهاي اول توليد محصول بطور مستقيم به تعداد درخت بستگي دارد و هر چه درخت بيشتر باشد محصول بيشتر خواهد بود (?) در نظر گرفتن ارقامي که در جوانه هاي جانبي بارده هستند. (?) عمليات هرس و حذف درختان اضافي امکان کشت متراکم را فراهم مي کند. (?) کشت متراکم مديريت بهتري از نظر آبياري ، کوددهي ، هرس و کنترل آفات و بيماريها نياز دارد. لذا در ارقام مثل هارتلي که رشد رويشي قوي دارند و جوانه هاي انتهائي آنها باروري مي شود فاصله کاشت ?? تا ?? متر در نظر گرفته مي شود و در رقم وحيکو که رقمي زودرس با باردهي جانبي ولي در دوره باردهي درختي کوچک و متراکم مي باشد فاصله کاشت در مرحله اول رشد ?/? × ?/? در نظر گرفته مي شود و در نهايت با هرس و حذف تدريجي درختان اضافي فاصله کاشت به ?/? × ?/? تغيير مي يابد و يا رقم گردوي وينا (Vina) که رشد زيادي دارد. و جوانه هاي جانبي آن بارور و پر محصول مي باشد در مرحله اول رشد ?/? × ?/? متر و با تنظيم نهايي ?/?? × ?/?? متر مي رسد. در صورت نياز به ارقام گرده دهنده بايد اين ارقام در رديفهاي ثابت کاشته شوند و از کاشت آزاد در رديف درختان اضافه که بعداً حذف مي شوند بايد خودداري نمود. درختان گرده دهنده که از هر هشت رديف يکبار کاشته مي شوند بايد در موقعيتي باشند که در معرض وزش باد قرار گيرند

ترتيب و هرس درختان گردو:
هرس درختان جوان را تربيت گويند. که با دو هدف انجام مي شود : توسعه اسکلتي قوي و تقويت رشد شاخه ها به موازات توليد محصول زياد و زودرس اصولاً ميوه هاي گردو در جوانه هاي انتهايي يا جوانه جانبي و انتهايي شاخه هاي يکساله توليد مي شوند. بنابراين ارقام گردو به دو دسته بارور در جوانه هاي انتهايي و بارور در جوانه هاي جانبي تقسم مي شوند ارقام با باردهي انتهائي (هارتلي، فرانکورت) فقط نياز يه تنک کردن دارند و در اين ارقام نبايد سرشاخه زني صورت گيرد در غير اينصورت درخت در رشد رويشي باقيمانده و ميوه توليد نخواهد کرد. برعکس اين حالت ارقام بارده در جوانه هاي جانبي (وينا وچيکو) به منظور تقويت رشد شاخه ها که مانع از باردهي زودرس مي شود به شدت تنک و سرزني مي شوند. بعد از رشد سال اول نهالها از فاصله ? متري سربرداري مي شوند. کليه شاخه هاي جانبي در روي محور اصلي بجز يک يا دو شاخه که در قسمت پائين تنه حفظ مي شوند قطع مي گردد. براي جلوگيري از رشد ضعيف شاخه هاي انشعاب يافته از تنه اصلي تمامي جوانه هاي اوليه که در بالاتر از فاصله ?/? متري سطح زمين قرار دارند قطع مي شوند تا جوانه هاي ثانويه فرصت رشد داشته باشند هر دو نوع رقم گردو ذکر شده بالا تا ? سال مثل هم تربيت مي شوند.

هرس درختان بارده:
هدف اصلي از اين هرس توليد محصول منظم زياد و با کيفيت بالا است در کل اين هرس چهار هدف عمده دارد (?) کنترل اندازه درخت. (?) حفظ قدرت رشد و باردهي سيخکها. (?) توليد شاخه هاي جديد براي جايگزيني شاخه هاي پيرتروکم بارورتر. (?) حذف شاخه هاي ضعيف خشک و مزاحم و ايجاد تسهيلات براي عمليات زراعي عمل هرس در دوره خواب درختان انجام مي شود ولي بهتر است اين کار در اوايل بهار انجام گيرد تاخير در هرس موجب خروج شيره گياهي مي شود تمامي سطوح قطع شده بايد با چسب پوشانده مي شود. بهترين روش هرس درختان جوان (?? تا ?? ساله) و ميان سال گردو (?? ، ?? ساله) بريدن انتهايي شاخه هاي سه ساله است. روش مناسب براي هرس درختان بالغ (?? ساله) قطع انتهاي شاخه هاي ? تا ? ساله است.

تنک کردن:
هنگاميکه درختان نزديک بهم و به صورت انبوه کاشته شده اند تنک کردن شاخه ها براي تامين نور کافي ضروري است. حذف درخت بايد قبل از متراکم شدن آنها صورت گيرد. تغذيه در صورتيکه مقدار يک يا چند عنصر غذايي در خاک کمتر از حد معمول باشد از کودهاي مختلف براي برطرف کردن اين کمبودها استفاده مي شود. ازت : بندرت کمبود ازت مشاهده مي شود علائم کمبود ازت در مراحل اوليه به صورت کم رنگ شدن شاخ و برگ ، کوچک شدن برگها ، کاهش رشد شاخه کاهش عملکرد و تشکيل ميوه هاي کوچک با مغز کم مي باشد. که کاربرد ازت به مقدار ??? – ??? کيلوگرم در هر هکتار در اوايل مرحله رشد از ظاهر شدن علائم فوق الذکر جلوگيري مي کند. فسفر : کاربرد سوپر فسفات در زمستان در درختان جوان موجب افزايش کيفيت ميوه ها مي شود ولي درختان بالغ عکس العمل کندي نسبت به اين مورد نشان مي دهند. پتاسيم : علائم کمبود پتاسيم، برگها ابتدا کم رنگ شده و سپس حاشيه آنها به طرف بالا برگشته و پيچ مي خورد و قسمت زير برگ خاکستري رنگ مي شود در صورت کمبود شديد برگها کوچک شده و در حاشيه و نوک برگها سوختگي ايجاد مي شود و استفاده از سولفات پتاسيم علائم کمبود را برطرف مي کنند. روي : علائم کمبود روي در اوايل فصل رشد قابل مشاهده است که باز شدن جوانه ها به تاخير افتاده و برگها کوچک و زرد مي شوند در صورت کمبود شديد انتهاي شاخه نيز خشک مي شود. درمان آن محلول پاشي سولفات روي (?? درصد) به ميزان نيم کيلو در ??? ليتر آب بر روي شاخ و برگ مي باشد. بر : علائم کمبود آن به صورت تغيير شکل برگ ، کوتاه شدن ميان گره ها وزرد و خشک شدن نوک شاخه ها است استفاده از بوراکس از طريق خاک هر دو يا سه سال روش مناسب جلوگيري از کمبود است. منگنز : کمبود آن در اوايل بهار يا اواسط تابستان لکه هاي زردرنگي در بين رگبرگها ايجاد شده که بعداً به حاشيه برگها گسترش مي يابد اين برگها زودتر از موعد مقرر مي ريزند محلول پاشي سولفات منگنز روي برگها درمان اين کمبود است. آهن : در کمبود آهن در اوايل فصل رشد بين رگبرگها به رنگ زرد در آمده و در حالت پيشرفته سفيد مي شود که کمبود آهن ابتدا در برگهاي انتهايي ظاهر مي شود. مس : کمبود مس به صورت لکه هاي مرده ، زردي و ريزش زود هنگام برگها ديده مي شود در ضمن لکه هاي کوچکي به رنگ قهوه اي تيره در اطراف نوک شاخه ها ظاهر مي شود. محلول پاشي محلول بردو در اواخر بهار و يا اوايل تابستان کمبود مس را برطرف مي کنند. منيزيم : علائم کمبود به صورت نواحي مشخص در نوک و حاشيه برگهاي پائين درخت ظاهر مي شود محلول پاشي سولفات منيزيم راه چاره است. در کل استفاده از ازت ، فسفر و پتاسيم به ميزان ?? کيلوگرم در هکتار موجب توليد حداکثر گردو خواهد شد.

آبياري:
آبياري در مناطق کم باران جهت درختان گردو ضروري است. آب غير کافي موجب رشد کم ، کاهش عملکرد و کاهش کيفيت ميوه مي شود و آب بيش از حد نيز باعث کندي رشد و نيز موجب بروز بيماريهاي طوقه و ريشه مي گردد آبياري براي درختان جوان و درختان پيوندي بسيار ضروري است ولي در درختان بالغ با افزايش توسعه ريشه ها ميزان نياز به آب کمتر مي شود. ميزان آبياري و تعداد آن به سن درخت، نوع خاک ، مقدار بارندگي و پراکنش آن استفاده از مالچ و سيستم مديريت خاک بستگي دارد. روشهاي معمول آبياري شامل آبياري غرقابي ، جوي و پشته ، باراني و قطره اي است انتخاب روش آبياري به عوامل متعددي از جمله منبع تهيه آب ، سطح زمين ، پيشرفت تکنولوژي و ميزان هزينه لازم در مقايسه با افزايش درآمد آن بستگي دارد. مبارزه با علفهاي هرز در سالهاي اخير استفاده از علف کشها براي مبارزه با علفهاي هرز جايگزين شخم شده است.

گل دهي:
گردو درختي يک پايه است و گلهاي نر و ماده آن جدا از هم و در روي يک درخت تشکيل مي شوند گلهاي نر بطور جانبي بر روي شاخه ارشد سال قبل ظاهر شده و به صورت شاتون آويزان مي شوند گلهاي ماده به صورت جفت در نوک شاخه پر شد سال جاري تشکيل مي شوند. جوانه هاي گلهاي ماده در طي تابستان تمايز مي يابند.

گرده افشاني:
درختان گردو خود بارور و دگر بارور هستند و در اکثر ارقام رسيدن گرده ها و آمادگي کلاله همزمان است بنابراين در گرده افشاني گردو و مشکلي ايجاد نمي شود در گردو پديده ديکوگامي وجود دارد و به عنوان مثال در بسياري از ارقام آزاد شدن گرده ها قبل از پذيرا شدن کلاله صورت مي گيرد. (پروتاندري) و در برخي از ارقام رسيدن کلاله قبل از آزاد شدن گرده ها صورت مي گيرد. (پروتوجيني) علاوه بر اين کوتاه بودن دوره قوه ناميه دانه هاي گرده و دوره پذيرش کلاله وضعيت گرده افشاني را بدتر مي کند گلهاي گردو و توسط بادگرده افشاني ميشوند به همين دليل داراي گرده هاي فراوان وسبک بوده و کلاله بزرگ و پرمانندي دارد که به مدت چند روز قابليت پذيرش دانه گرده را حفظ مي کند. گرده افشاني موثر باکشت ارقام زودرس و ديررس که دانه هاي گرده خود را در يک دوره زماني بيشتر آزاد مي کنند، تامين ميگردد. شرايط آب و هوائي نامساعد مثل باران برف تکرگ يخبندان درطي مدت گل دهي در بهار موجب کاهش محصول گردو مي شود. گرده افشاني مصنوعي در گردو آسان بوده و موجب افزايش عملکرد مي شود مي توان شاتونهاي نر را جمع آوري کرد و به مدت دو يا سه هفته در دسکاتور در صفر درجه سانتيگراد و يا داخل يخچال و در رطوبت پايين نگهداري کرد. اين گرده ها را مي توان براي گرده افشاني همان رقم يا ارقام ديگر در همان محل يا محلهاي ديگر بکار برد. هنگامي که کلاله پذيرا شد هر ?? عدد شاتون را در يک پارچه کوچک قرار داده و در قسمت بالاي درختها آويزان مي کنند و آنرا ? تا ? بار در روز با يک چوب تکان مي دهند . همچنين مي توان براي بهبود گرده افشاني چندشاخه را با رقم گرده افشان پيوند کرد اولين دانه هاي گرده آزاد شده گردو ظرفيت جوانه زني بيشتري دارند دانه هاي گرده ذخير شده در شرايط طبيعي ، قوه ناميه خود را در مدت ? تا ? روز از دست ميدهند در برخي موارد دانه هاي گرده جمع آوري شده در معرض تابش خورشيد و در دماي ?? تا ?? درجه سانتي گراد قوه ناميه خود را در مدت ? تا ? ساعت از دست مي دهند. معمولاً دانه هاي گرده در مدت ? تا ? روز بعد از گرده افشاني روي کلاله جوانه مي زنند.

رشد و نمو ميوه:
رشد و نمو با گرده افشاني و تلقيح آغاز ميشود. گلهاي ماده گرده افشاني نشده بعد از رشد اوليه حدود سه هفته بعد از گرده افشاني مي‌ريزند در ارقام زودرس و در شرايط دماي بالا ميوه ها در مدتي زودتر از ?? هفته رسيده و برداشت ميشوند.

رسيدن ميوه:
هر گونه تاخيردر چيدن ميوه ها پس از رسيدن مغز موجب کاهش کيفيت و افزايش انتشار آفات و بيماريها دارد. معمولاً دو شاخص رسيدگي براي تعيين تاريخ برداشت گردو بکار مي رود. ميوه گردو و بطور محکم بوسيله پوست سبز ضخيمي احاطه شده است که در هنگام رسيدن ميوه ترک برداشته و در نتيجه ميوه ها بر روي زمين مي افتند. زماني که حدود ?? درصد پوست سبز ميوه ها ترک برداشتند ميوه‌ها رسيده اند ولي رسيدن مغز و پوست سبز هميشه همزمان نيست و اغلب مغز ميوه ها زودتر از ترک برداشتن پوست سبز ميرسد.بافتي که در بين دو نصفه مغز و اطراف آن وجود دارد در هنگام رسيدن تغيير رنگ داده و قهوه اي ميشود که اين يکي ديگر از شاخص هاي تعيين زمان رسيدن ميوه ها است. بسته به شرايط اقليمي معمولاً برداشت دوهفته بعد از قهوه اي شدن بافت اطراف مغز انجام ميشود. تاخير در برداشت موجب تيره تر شدن رنگ مغز و کاهش کيفيت آن ميشود. استفاده از اتفن (? کلرواتيل فسفرنيک اسيد) به مقدار زيادي چيدن ميوه گردو را تسهيل ميکند. محلول پاشي ??? تا ??? ميلي گرم در ليتر اتفن موجب تسريع رسيدگي مغز شده و برداشت ?? روز زودتر انجام ميشود بعلاوه برداشت تمام ميوه ها بطور همزمان امکان پذير شده و ترک برداشتن پوست سبز نيز تسهيل مي گردد. محلول پاشي ميوه بوسيله اتفن ، کيفيت مغز گردو را نيز افزايش مي دهد.

برداشت:

فصل برداشت گردو بستگي به شرايط محيطي دارد.مثلا در مناطق سرد در اواخر مهر ماه است.اما آنچه مسلم است هنگام برداشت گردو پوست آن بايد به رنگ قهوه اي مايل به خاکي در آمده باشد وپوست آن به راحتي از گردو جدا شود.برداشت محصول گردو بايد در اولين فرصت که گردو ها پوست مي دهند انجام شود.و بعد از چيدن گردوها بايد آنها را پوست کنده ومحصول را در سايه ودر جاي خشک پهن کرد تا خشک شوند.محل خشک کردن بايد طوري باشد که هوا در آن جريان داشته باشد.تنا محصول به طور کامل خشک شود.در مناطقي که آفتاب ملايم باشد ميتوان محصول را بعد از پوست گيري در آفتاب ملايم خشک کرد.اگر آفتاب شديد باشدموجب سياه شدن مغز گردو وعدم بازار پسندي آن ميشود.روش سنتي برداشت محصول گردوبه اين صورت است که با چوب بلند به شاخه هاي درخت ضربه ميزنند.که باعث تکيده شدن گردوها ميشود اين روش علاوه بر زحمت زياد ووقت گير بودن آن باعث صدمه به درخت گردو ميشود وثمر سالهاي آينده گردو را نيز از بين ميبرد.از آنجايي که ارتفاع درخت گردو زياد است براي برداشت مکانيزه واصولي از بالابر استفاده ميشود که ميتوان آنرا به تراکتور متصل نمود
قبل از برداشت بايد زمين را مسطح نموده و مواد اضافي مثل شاخه ها و برگهاي خشک را جمع‌آوري نمود. برداشت به ? روش دستي و ماشيني انجام مي گيرد. برداشت دستي : ميوه هاي گردو اکثراً در ماههاي شهريور و مهر برداشت مي‌شود برداشت در ارتفاعات پائين زودتر و در ارتفاعات بالا ديرتر صورت مي گيرد. در برداشت دستي بوسيله ضربه زدن با چوب گردو به زمين مي افتد برداشت تمام ميوه ها در ? تا ? نوبت به فاصله چند روز انجام مي شود. ميوه هاي چيده شده را به صورت توده جمع آوري کرده و روي آنرا با برگ و علف مي پوشانند که در مدت ? تا ?? روز عمل تخمير صورت مي گيرد. جدا کردن پوست سبز و شستن و تميز کرن ميوه ها با دست صورت مي گيرد. سپس با آفتاب خشک مي کنند. برداشت ماشيني : تمامي عمليات از قبيل برداشت جدا کردن پوست سبز، شستشو ، تميز کردن، خشک کردن ، سفيد کردن ، درجه بندي و بسته بندي مي تواند بوسيله ماشين انجام گيرد. فرو بردن ميوه ها همراه با پوست سبز داخل محلول اتفن به غلظت ???? ميلي گرم در ليتر موجب جدا شدن پوست ميوه ها در مدت ? تا ? روز مي گردد. قرار دادن ميوه هاي خشک در محلول ?? تا ?? درصد هيپوکلريد کلسيم و سپس فرو بردن آنها در محلول يک درصد اسيد سولفورو موجب سفيد شدن آنها مي‌شود براي خشک کرده دوباره هواي گرم را که دماي آن بين ?? تا ?? درجه سانتي گراد است به اطراف ميوه ها هدايت ميکنند تا رطوبت آنها به ? درصد کاهش يابد. عملکرد : عملکرد درختان گردو بسته به سن و اندازه درخت ، نوع خاک تغذيه و مقدار آبياري متغير است يک درخت بزرگ ?? ساله مي تواند تا ??? کيلوگرم ميوه توليد کند در حاليکه متوسط عملکرد آن ?? کيلوگرم ميباشد. درختان پيوندي گردو بعد از ? تا ?? سال و پايه هاي بذر بعد از ?? تا ?? سال به باردهي اقتصادي مي رسند.

آفات گردو:
مبارزه با آفات و بيماريهاي گردو به علت بزرگ بودن درختان مشکل است زيرا سمپاشي تمام درخت به سختي انجام ميشود کاشت درختان پيوندي استفاده از پايه هاي پاکوتاه ، تربيت و هرس و انتخاب ارقامي که بطور جانبي محصول ميدهند موجب کاهش اندازه درخت شده و سمپاشي برداشت ميوه را آسانتر مي کند. تدابير بهداشتي شامل برداشت ميوه را آسانتر مي کند تدابير بهداشتي شامل کاشت درختان سالم ، جلوگيري از انتقال آفات و بيماريها از طريق ادوات هرس و ساير وسايل کشاورزي ، هرس برگها و شاخه هاي بيمار وسوزاندن آنها است. بيماريهاي گردو : بيماريهاي لکه برگي گردو – بيماريهاي آنتراکنوز – بيماري بلاريت گردو –شانکرگردو (خشکيدگي سرشاخه) ، شانکر عميق پوست گردو – پوسيدگي ريشه و طوقه (ناشي از فيتوفتورا) – پوسيدگي ريشه و طوقه (ناشي از قارچ آرميلاريا) بيماريهاي ويروسي گردو مهمترين آنها شامل بيماري خط سياه – بيماري موزائيک گردو آفات گردو : کرم سيب – مگس پوست خوار ميوه گردو ، شپشک، گردو، ابريشم باف ناجور – شته گردو – سوسک شاخک بلند – پروانه فري. آفات انباري شامل شپشه آرد و شپشه دندانه دار از آفات انباري شايع هستند که مي توان با سموم کازي مثل متيل برومايد آنها راکنترل نمود.

دامنه انتشار:
در جنگلهاي شمالي از آستارا تا گلي داغ از جلگه و ساحل تا ارتفاع ???? متري از سطح دريا انتشار دارد بطور پراکنده يا کم و بيش انبوه در جنگلهاي ديده ميشود.و نيز در جنگلهاي غرب و در راه سنندج به مريوان بطور خودرو ديده ميشود. و در خيلي از نقاط کشور باغات اصلاح شده آن وجود دارد

مهمترين خواص گردو :

جوشانده برگ يا پوست سبزگردو برابر تجويز فوق درمان کم خوني و ضعف است. ?? تا ?? گرم از پوست سبز گردو يا خشک آن را در يک ليتر آب به مدت يک ربع بجوشانيد و صاف کنيد و قبل از هر وعده غذا يک فنجان از آن را بنوشيد. ?? تا ?? گرم برگ گردو را به مدت ده دقيقه در يک ليتر آب جوش دم کنيد، براي ورم معده و روده به عنوان کرم کش ? فنجان در روز از اين دم کرده را بنوشيد. دم کردهء?? گرم برگ گردو در يک ليتر آب را در آب وان بريزيد اين حمام آرام بخش خستگي است و ورم را بر طرف مي کند همچنين در مورد مداواي سرمازدگي و بيماريهاي پوستي تجويز ميشود. دمکرده فوق را به ميزان حجمش با آب رقيق کنيد و آنرا غرغره کنيد تا ورم لثه و لوزه شما درمان شود گردو درمان کننده بيماريهاي ريوي است. گردو مسکن دل پيچه است. اگر از گردو و عسل مربا درست کنيد براي اشخاص لاغر وتقويت و تحريک نيروي جنسي مفيد است. مرباي گردو ملين بوده و آپانديس را تقويت مي کند

خوردن گردو از تشکيل سنگ کليه و سنگ کيسه صفرا جلوگيري مي کند. پوست درخت گردو و پوست سبز گردو قابض است. گردو را با انجير و موز بخوريد مقوي حواس و مغز است. اگر پوست تاز گردو را به دندان و لثه بماليد لثه و دندان را تقويت مي کند. دم کرده برگ درخت گردو براي درمان ورم مفاصل مفيد است. ?? گرم برگ گردو را در يک ليتر آبجوش ريخته و بمدت چند دققيه بجوشانيد اين جوشانده براي شست و شوي زخم ها و التيام انها بسيار مفيد است. جوشانده برگ درخت گردو درمان کننده سر درد ، سرمازدگي و بيماريهاي پوستي است. شيره قسمت سبز ميوه را اگر چند بار روي زگيل بماليد آنرا از بين مي برد. قسمت سبز و تازه ميوه گردو را اگر با آب بجوشانيد و موهاي خود را با آن رنگ کنيد رنگ قهو ه اي به مو مي دهد. برگ تازه درخت گردو حشرات موذي مانند بيد و ساس را از بين مي برد. اگر زن حامله روزي يک عدد گردو بخورد پس از زايمان پوست شکمش زيبايي خود را حفظ خواهد کرد. چون گردو داراي مس مي باشد بنابراين به جذب آهن در بدن کمک مي کند

گردو در درمان سرفه‌هاي کهنه، اختلالات ناشي از معده، دندان درد، شستشوي زخم‌ها، جوش‌هاي پوستي صورت و سر و بدن، سردردهاي کهنه، نقرس، گاز گرفتگي حيوانات و حشرات، زگيل، اگزماي پوستي، تقويت زانوي کودکان، تقويت قوه جنسي در مردان، کم خوني، گل مژه، نرمي استخوان، ورم چشم، شادابي پوست بدن، ديابت، يبوست، مستحکم کردن لثه‌ها، رفع گرفتگي ادرار و تنظيم زمان قاعدگي در خانم‌ها موثر است. جوشانده پوسته سبز گردو تقويت کننده کبد است و اختلالات و نارسايي‌هاي کبد و مجاري صفراوي را برطرف مي‌سازد. گردو نيز درمان کننده ورم و التهاب کبد است.

همچنين گردو دفع کننده سموم بدن و رفع کننده مسموميت است و عفونت‌هاي دندان،‌ لثه و دهان را برطرف مي‌سازد. ترکيبات شيميايي آن شامل اسانس , تانن , پکتين و صمغ و همچنين اسيد هاي چرب ضروري روغن آن نظير اسيد آلفالينوييک از اهميت خاصي برخوردار است.

اثرات درماني:
درمان ورم روده و معده:?? تا ?? گرم برگ گردو را به مدت ده دقيقه در يک ليتر آب جوش دم کنيد، براي ورم معده و روده به به عنوان کرم کش ? فنجان در روز از اين دم کرده را بنوشيد.درمان خستگي و ورم :دم کرده ?? گرم برگ گردو در يک ليتر آب را در آب وان بريزيد اين حمام آرام بخش خستگي است و ورم را بر طرف مي‌کند همچنين در مورد مداواي سرمازدگي و بيماريهاي پوستي تجويز مي‌شود.درمان ورم لثه ولوزه :دم کرده فوق را به ميزان حجمش با آب رقيق کنيد و آنرا غرغره کنيد تا ورم لثه و لوزه شما درمان شود.درمان کم خوني :جوشانده برگ يا پوست سبزگردو برابر تجويز فوق، درمان کم خوني و ضعف است. ?? تا ?? گرم از پوست سبز گردو يا خشک آن را در يک ليتر آب به مدت يک ربع بجوشانيد و صاف کنيد و قبل از هر وعده غذا يک فنجان از آن را بنوشيد. گردو درمان کننده بيماريهاي ريوي است.درمان دل پيچه:گردو مسکن دل پيچه‌است.

تقويت و تحريک نيروي جنسي:اگر از گردو و عسل مربا درست کنيد براي اشخاص لاغر وتقويت و تحريک نيروي جنسي مفيد است. مرباي گردو ملين بوده و آپانديس را تقويت مي‌کند.درمان سنگ کليه و کيسه صفرا:خوردن گردو از تشکيل سنگ کليه و سنگ کيسه صفرا جلوگيري مي‌کند.پوست درخت گردو و پوست سبز گردو قابض است. خوردن گردو براي تقويت جنسي مفيد است. کسانيکه ناراحتي معده و کبد دارند نبايد گردو بخورند. افراد چاق نيز بايد از آن پرهيز کنند.مقوي حواس و مغز:گردو را با انجير و موز بخوريد مقوي حواس و مغز است.درمان لثه:اگر پوست تاز گردو را به دندان و لثه بماليد لثه و دندان را تقويت مي‌کند. دم کرده برگ درخت گردو براي درمان ورم مفاصل مفيد است. ?? گرم برگ گردو را در يک ليتر آبجوش ريخته و بمدت چند دققيه بجوشانيد اين جوشانده براي شست و شوي زخم‌ها و التيام آنها بسيار مفيد است.

ترشحات زنانه:دم کرده برگ درخت گردو براي درمان ترشحات زنانه و بيماري سل مفيد است. جوشانده برگ درخت گردو براي درمان کننده سر درد، سرمازدگي و بيماريهاي پوستي است.اگر زن حامله روزي يک عدد گردو بخورد پس از زايمان پوست شکمش زيبايي خود را حفظ خواهد کرد. چون گردو داراي مس مي‌باشد بنابراين به جذب آهن در بدن کمک مي‌کند. به هيچ وجه نبايد در خوردن گردو افراط و از پنج عدد در روز بيشترمصرف بشود زيرا براي سلامتي زيان آور است.

ساير فوايد گردو :

?- کاهش کلسترول کل

?- کاهش LDL کلسترول (کلسترول بد)

?- افزايش HDL کلسترول ( کلسترول خوب)

?- افزايش قابليت ارتجاعي رگ هاي بدن

?- محافظت در برابر بيماري قلبي

?- افزايش قدرت ذهن و هوش

?- مفيد براي تنگي نفس

?- جلوگيري از ورم مفاصل

?- مفيد در بيماري هاي پوست نظير: اگزما و پسوريازيس( به وجود آمدن لکه هاي قرمز رنگ در پوست)

??- ضد سرطان

??- داراي آنتي اکسيدان. در بين آجيل ها، آنتي اکسيدان گردو و شاه بلوط از همه بيشتر است.

??- محافظت از سيستم ايمني

??- جلوگيري از لخته خون

??- تنظيم سوخت و ساز در بدن

??- تنظيم فشار خون

??- تنظيم قند خون

??- جلوگيري از پارکينسون و آلزايمر

??- جلوگيري از سنگ کيسه صفرا

??- حفاظت از استخوان

??- روغن گردو درمان کننده دردهاي مفاصل است و جذب مواد غذايي را آسان مي کند.

به نقل از منابع مختلف و گردآوري و بازنويسي شده از کارشناسان اکين نهال.

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 213 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:41

تعرف على العطور الشعبية

 

هناك العديد من ماركات العطور والكولونيا ذات السمعة الطيبة في الوقت الحالي ، لكن بعضها يحظى بشعبية كبيرة. يمكنك أن ترى شعبية هذه الماركات والعطور بين الناس وبائعي مستحضرات التجميل. تقع العطور التي غالبًا ما تشمها بين مختلف الأشخاص أو العلامات التجارية التي يقدمها البائعون لك باعتبارها العطور الأكثر مبيعًا في هذه الفئة.

 

أشهر عطور الرجال

 

من أجل أن يكون لديك الخيار الأنسب ، فإنه يقدم 8 ماركات مختلفة من أفضل وأشهر العطور الرجالية في العالم. ابقي على اتصال.

 

 

عطر Noir Black Lalique

 

Lalique هي واحدة من أشهر العلامات التجارية للعطور الرجالية وذات السمعة الطيبة والتي بدأت عملها في هذا القرن الجديد وعمرها أقل من عقدين. عطر Lalique Black Neur Men Eau de Toilette ، برائحته الخشبية والعطرية ، جذاب للغاية للرجال لدرجة أن الكثير من الناس حول العالم يستخدمونه.

 

إذا كنت مهتمًا بالروائح الحارة والمرة ، فاختر Noir Black Lalique دون تأخير.

 

هذا العطر مناسب جدا لفصلي الخريف والشتاء. نقطة أخرى مثيرة للاهتمام في هذه العبوة الجذابة هي أنها جعلت هذا المنتج علامة تجارية مشهورة.

ماء تواليت للرجال Souge Dior

 

إذا كنت تبحث عن عطر شهير يمكن استخدامه طوال أيام السنة ، فإن هذا العطر يعد خيارًا مناسبًا جدًا. أحد الأسباب التي نوصي بها بشراء العطر المذكور هو أن رائحته الجذابة باردة وحامضة ومرة ??وبالتالي يمكن أن تغطي مجموعة واسعة من الأذواق.

 

يحتوي ماء تواليت Souge Dior للرجال على مكونات طبيعية توفر عطرًا أصليًا للمستهلك ويمكن استخدامه في بيئات العمل والمناسبات الرسمية. جذبت المتانة العالية لعطر سوج ديور للرجال انتباه الكثيرين وأصبح أحد أكثر العطور شعبية بين الرجال.

 

 

ماء تواليت رجالي ليجند أوف مونت بلانك

 

إذا كانت لديك شخصية مريحة وترغب في إظهار ذلك في عطرك ، يمكنك استخدام هذا العطر. يتمتع ذا ليجند اوف مونت بلانك او دي تواليت للرجال ببنية طبيعية ورائحة لطيفة ، وهذا هو سبب ازدياد محبي هذا العطر يوما بعد يوم في جميع أنحاء العالم.

 

نوع العطر المستخدم في Legend of Mont Blanc Men Eau de Toilette بارد وحامض ومرير ، وهو مناسب جدًا لفصلي الربيع والصيف. من المميزات الشيقة لهذا العطر انتشار الرائحة التي استطاعت جذب انتباه المستهلكين.

 

خلاصة العطر الأسود للرجال حزمة جديدة لورين ميزون

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر من نوع الخشب الشرقي ، والتي يمكن تصنيفها ضمن مجموعة العطور الدافئة والمرة.

 

يستخدم هذا العطر في الغالب في فصلي الربيع والصيف. يستخدم عطر خلاصة بلاك عود لورين ميزون للرجال نفحات من جوزة الطيب والبخور والكمون ، والتي توفر عطرًا فريدًا للمستهلك. يصلح هذا العطر لحضور التجمعات المختلفة ويمكنك استخدامه في أماكن مختلفة.

 

عطر رجالي أو دي بارفان بيجاسوس دي مارلي

 

من الآمن القول أن هذا العطر من أفضل العطور الشرقية التي تنتجها هذه الشركة الفرنسية ومتاح لمحبي روائح الفانيليا. يمكن أن تدل الرائحة الدافئة والمرة لهذا العطر على وجودك في أي حفلة ويوصى باستخدام هذا العطر في الخريف والشتاء.

 

التصميم الجميل لهذا العطر جذاب للغاية للوهلة الأولى ، لكن شراء العطر المذكور ليس له هذه الميزة فقط ، وإلى جانب التصميم الجميل ، فإن متانته عالية جدًا أيضًا ، ويمكنك التأكد من أنه من خلال تحضير هذا المنتج ، هو منتج قيم.

 

عطر أونتوس للرجال أو دي بارفان كريد

 

إذا كنت تبحث عن عطر رجالي مناسب لهذا اليوم ، يمكنك اختيار هذا العطر. الرائحة المستخدمة في هذا العطر من الفواكه والنباتات العطرة ، في النوتة الأولية التي يتم فيها استنشاق البرتقال ، والعنب الأسود ، والأناناس ، والتفاح الأخضر ، وفي قلب العطر يمكنك أن تشعر برائحة الباتشولي والورد والياسمين.

 

كما تمنح النوتة النهائية المستهلك تجربة فريدة برائحة المسك والعنبر والأوكوموس والفانيليا. يتميز عطر أونتوس كريد للرجال برائحة معتدلة (متوازنة) ومرة ??وحلوة يمكنك استخدامها في جميع الفصول.

ماء عطر للرجال ون مليون برايف باكو رابان

 

إسبانيا هي أصل أحد العطور الأكثر شعبية في عالم الرجال هذه الأيام ، حيث تم استخدام الروائح الشرقية والحارة والحلوة والدافئة ، والتي يمكن أن يكون مذاق كثير من الرجال. في الهيكل الأولي لهذا العطر ، تم استخدام الحمضيات ، والعلكة ، والنباتات العطرية ، والدخان ، والتوابل ، والخشب ، مما يشير إلى أننا نواجه رائحة دافئة ومرة ??وحلوة.

 

اجتذبت العبوات المختلفة لهذا العطر انتباه المستخدمين ولها شكل يشبه سبيكة الذهب التي اشتريت منها بالفعل منتجًا ذهبيًا ثمينًا عن طريق شراء العطر المذكور. عطر One Million Prive Paco Raban Men Eau de Parfum هو منتج فريد برائحته طويلة الأمد وانتشاره العالي.

 

ماء عطر للرجال Interload Waves

 

هذا العطر من العطور التي يتم إنتاجها في الدول العربية وله متانة عالية جدا. بلد منشأ Men Eau de Parfum Interlude Amvaj هو عمان ، وهذا العطر له رائحة عالية ، إلى جانب متانته العالية ، مما أدى إلى زيادة قيمة شراء المنتج بشكل كبير.

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر دافئة ومرّة وحلوة وهي مناسبة جدًا للاستخدام في الخريف والشتاء. في تحضير هذا العطر ، تم استخدام روائح الزهور والجلود والنباتات العطرية وخشب الصندل ، والتي يمكن أن تكون مناسبة لأذواق كثير من الناس.

 

ماء تواليت للرجال من ليلى حاتمي

 

كما تعلمون ، دخل مشاهير إيرانيون عالم العطور لبعض الوقت ، وبعضهم لديه عطور معطرة ودائمة بأسمائهم الخاصة ؛ أحد هذه الأسماء هو Leila Hatami Men's Eau de Toilette. يعتبر هذا العطر من العطور المرة في فئة السعر الاقتصادي.

 

ينصح بشدة للرجال في منتصف العمر لاستخدامه في المواسم الحارة. يتميز هذا العطر الرجالي الجذاب برائحة البرتقال والفلفل الأسود والهيل في النوتة الأولى. ثم يصل إلى المكونات الفاكهية للبلاك بيري والتفاح الأخضر والنعناع وينتهي أخيرًا بالمكونات النهائية من الطحالب والعنبر ونجيل الهند.

 

للرجال ماء تواليت

 

نويد محمد زاده من المشاهير الإيرانيين الآخرين الذين يوجد عطرهم في مجموعة العطور الشعبية والأكثر مبيعًا. تحظى نافيد بشعبية كبيرة بين المعجبين الشباب من خلال تقديم عطرين للرجال والنساء بنفس شكل الزجاج وعبوته.

 

يبدأ ماء تواليت للرجال من نافيد محمد زاده مع النفحات الأولية من أوراق البنفسج والريحان والبرغموت ، وينتهي بالنوتة الوسطى باستثناء الفلفل الهندي والوردي ، وينتهي بنوتة نهائية شهيرة لنجيل الهند الهندي الشهير.

 

هذا العطر مناسب أيضًا للشباب ويمكن استخدامه أيضًا في الفصول الأربعة.

 

سعر ماء تواليت For Him الرجالي في الدرجة الاقتصادية ويمكنك فتح حساب عليه كعطر يومي رخيص.

منبع :

https://anieh.com/

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/juanstewart4/

https://anieh818452039.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/Idea/rupnem/%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%86%D8%A7%D9%8A%D8%A9_%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B4%D8%B1%D8%A9_%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B9%D8%B1/

https://myspace.com/juanstewart4

https://unsplash.com/@juanstewart4

https://www.liveinteet.ru/stat/anieh.com/

https://www.pinterest.com/juanstewart4/_saved/

https://www.behance.net/juanstewart

https://disqus.com/by/juanstewart4/about/

https://en.gravatar.com/anieh22

https://www.ted.com/profiles/32889374

 

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 138 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:26

قابليت تعقيب هوشمند (Smart Tracking)

انتخاب صحيح دوربين مداربسته اي که مناسب براي خانه يا کسب و کار شما باشد يک تصميم بسيار مهم است. اگر انتخاب درستي نداشته باشيد، ممکن است اموال و داراييتان در معرض خطر بيفتند. با استفاده از دوربين هاي مدار بسته نسل جديد هوشمند که داراي قابليت هاي متعددي نيز هستند مي توانيد از پيامد هاي احتمالي جلوگيري نماييد.

يکي از قابليت هاي دوربين هاي نسل جديد توانايي تعقيب هوشمند يا Smart Tracking  است که مختص دوربين گردان هايک ويژن است. دوربين هاي ردياب PTZ فناوري جديدي هستند که به شما کمک مي کند تا ايمني خانه يا محل کسب و کار خود را افزايش دهيد. اين دوربين ها مي توانند اهداف مختلف را در محل رديابي و دنبال کنند. با استفاده از قابليت هاي موجود در اين دوربين ها، قادر خواهيد بود دوربين را به اطراف حرکت داده و بر روي شخصي يا شي مورد نظر زوم کرده. و جزئيات بيشتري را در تصوير مشاهده نماييد.

نحوه عملکرد تعقيب هوشمند يا Smart Tracking

نحوه عملکرد آن در دوربين هايک ويژن بدين شکل است که دوربين يک سوژه را بر اساس پارامتر هاي تعريف شده در خود تشخيص داده و آن را در طول بازه ديد خود، که معمولا بسيار گسترده است دنبال مي کند. اين قابليت باعث افزايش کارايي دوربين هاي گردان مي شود، زيرا همانطور که مي دانيد اين دوربين ها با وجود امکان چرخش در جهات مختلف تنها مي توانند يک محل يا هدف را نمايش دهند.

اين موضوع باعث مي گردد نتوانند به صورت موثر يک محيط وسيع را پوشش دهند، مگر اينکه فردي به طور دائم بعنوان اپراتور در محل حضور داشته باشد. اما قابليت Smart Tracking به شما اين امکان را مي دهد که دوربين را در محلي قرار داده و بدون نگراني بتوانيد روند جابه جايي افراد را نظاره و دنبال کنيد. قابليت تعقيب هوشمند به ويژه براي ورودي مکان هايي که حساسيت بالايي نسبت به تردد افراد مختلف دارند و تعداد افراد وارد شونده به آنها محدود است بسيار کاربردي است.

نحوه شناسايي سوژه در دوربين هوشمند

با پيشرفت علم پردازش تصوير در دوربين هاي مداربسته روش هاي شناسايي اهداف در اين دوربين ها نيز گسترش يافته است. در حال حاضر از روش هاي زير براي رديابي سوژه ها استفاده مي گردد:

  • Manual (دستي): حالتي است که شما به صورت دستي يک سوژه را براي دوربين تعريف مي کنيد و دوربين به صورت خودکار در بازه ديد خود آن را تعقيب مي کند.
  • Line Crossing Trigger (فعال شدن با عبور سوژه از خط): در اين حالت شما خطي فرضي را تعيين نموده، و با عبور سوژه(ها) از اين خط، دوربين به طور خودکار در بازه ديد خود آن را تعقيب مي کند.
  • Region Entrance/Exiting Trigger (فعال شدن با ورود يا خروج سوژه از يک ناحيه): در اين حالت شما به جاي يک خط فرضي، يک ناحيه مجازي را براي دوربين تعريف مي کنيد. به اين ترتيب با وارد شدن يا خارج شدن سوژه مورد نظر به اين ناحيه، دوربين آن را تشخيص داده و دنبال خواهد نمود.
  • Unattended Baggage Trigger ( تشخيص کالا يا اشيا رها شده): در اين حالت دوربين مي تواند اشيايي را که براي مدت طولاني در يک مکان عمومي رها شده اند را شناسايي کرده و آنها را به صورت دقيق در تصاوير نمايش دهد. اين روش معمولا مناسب براي محيطهاي عمومي پر تردد مانند فرودگاه ها، ايستگاه هاي مترو يا قطار به منظور شناسايي عوامل احتمالي خرابکاري يا بمب گذاري است.
  • Object Removal Trigger ( تشخيص حذف اشيا از تصوير): در اين حالت دوربين نسبت به حذف يک شي ثابت در محيط حساس است و آن را تشخيص مي دهد. اين قابليت براي محيط هايي مانند موزه که داراي اشيا حساس، ثابت و قيمتي هستند مناسب است.

با توجه به ساختار تعقيب هوشمند استفاده از اين قابليت تنها براي دوربين هاي مداربسته گردان قابل انجام است.

  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-بولت-3-مگاپيکسل-ds-2ce56h1t-itme/
  1. https://hiktejarat.com/product-category/cctv-camera/network-camera-ip/ip-camera-ptz/
  1. https://hiktejarat.com/lensiristutorial/
  1. https://hiktejarat.com/product/gr500/

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 405 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:37

قابليت تشخيص چهره در هايک ويژن

تهديدات و خطرات موجود در مکان هاي عمومي، منجر به افزايش نيازهاي امنيتي کاربران شده است، اخبار بين المللي نيز به طور مداوم بر افزايش آگاهي عمومي با يادآوري خطرات مذکور تاکيد دارند. تمامي موارد مذکور منجر شده تا توليد کنندگان محصولات نظارت تصويري به فکر توسعه فن آوري هاي جديد باشند. حال سوال اينجاست که آيا مي توان به طور کامل از وقوع چنين رويدادهايي جلوگيري نمود؟ تحولات ايجاد شده در سراسر جهان و گسترش پروژه هايي مانند پروژه هاي شهر امن با وجود موانع نسبي در حال انجام شدن هستند. حفاظت از افراد، منازل، اموال و وسايل نقليه از جمله رايج ترين مزاياي استفاده از اين فن آوري هاي در حال ظهور مي باشند. اما دوربين هاي نظارت تصويري مختلف در هر نوع کاربري که مورد استفاده قرار مي گيرند، بعلاوه قابليت هاي مختلف موجود در آنها منجر به پيچيده شدن مبحث راه اندازي سيستم نظارت تصويري شده است. توانايي جستجوي سريع در ميان حجم انبوهي از داده ها يکي از اين چالش هاست.

در بحث هاي امنيتي در سيستم هاي نظارت تصويري هايک ويژن، افزايش ايمني کاربر فاکتور و اولويت اصلي محسوب مي گردد.  از منظر تجاري و کسب و کار نيز، افزايش رضايت مشتري عامل مهم و تعيين کننده اي است. فن آوري هاي مرتبط با تشخيص چهره نه تنها به اين گونه مسائل پاسخ مي دهند، بلکه بر توانايي هاي ما براي غلبه بر چالش هاي موجود مي افزايند. علاوه بر افزايش سرعت و کارايي، شناسايي چهره مي تواند راه کارهاي جديدي را براي افزايش امنيت در کاربري هاي مختلف ارائه دهد.

مشکلات و نيازهاي امنيتي

شناسايي مظنونين حادثه در طي تحقيقات پس از وقوع رخدادها، مشکلات بسياري را به همراه دارد. چالش هايي نظير بررسي تمامي تصاوير گرفته شده از دوربين هاي مداربسته، بررسي تفاوت هاي موجود در چهره اشخاص و مقايسه آن ها با يکديگر و استخراج اطلاعات مفيد از ميان حجم زيادي داده به منظور انجام اقدامات لازم در رخداد ها و … از جمله اين موارد هستند. اين موانع مي تواند مشکل جدي و فلج کننده اي براي يک سيستم نظارت تصويري استاندارد، حتي با وجود تجهيزات بروز، محسوب شوند. پردازش چنين اطلاعاتي ممکن است منجر به از کار افتادن سيستم و کاهش کارايي آن گردد. در اين مواقع نياز به راه کار هاي موثر و پيشرفته تر از طريق توسعه هوش مصنوعي Deep Leaing هايک ويژن در محصولات به شدت احساس مي گردد. در همين راستا فن آوري تشخيص چهره هايک ويژن بدون شک از اهميت ويژه اي برخوردار است.

مشکلات رايج در راه کار هاي مرتبط با تشخيص چهره

دوربين هاي مداربسته هوشمند قديمي نسبت به محصولات جديدتر جزئيات بسيار کم تري از تصوير زمينه را به نمايش مي گذارند. در فرآيند تشخيص چهره انسان، دو مرحله کليدي وجود دارد:

  • گام اول، تشخيص ويژگي هاي مختلف سوژه” است که پارامترهاي آن توسط انسان طراحي شده و هميشه ذهني هستند. اين روش در شرايط بسيار خاصي مفيد خواهد بود و در صورت تغييرات جزئي در نور محيط از دقت کار کاسته مي گردد.
  • گام دوم، يادگيري طبقه بندي شده” است که از يادگيري و تحليل دقيق داده ها استفاده مي کند. نتايج به دست آمده مستقيما عمق و کاربرد برنامه هاي هوشمند را محدود مي کند.

مزاياي هوش مصنوعي Deep-Leaing هايک ويژن براي سيستم هاي نظارت تصويري

هوش مصنوعي هايک ويژن Deep-Leaing با ساير الگوريتم ها تفاوت ذاتي دارد. در واقع راه حل هايي که براي حل نقص ها در مقايسه با الگوريتم هاي قديمي در آن وجود دارد در مفاهيمي کم و ساده خلاصه شده است که در ادامه به آن ها مي پردازيم.

گام اول، از سطح به عمق

مدل الگوريتمي براي Deep-Leaing داراي ساختاري بسيار عميق تري نسبت به الگوريتم هاي قديمي است. گاهي اوقات تعداد لايه ها مي تواند به بيش از صد برسد، و آن را قادر مي سازد حجم زيادي از داده ها را در دسته بندي هاي پيچيده پردازش کند. عملکرد Deep-Leaing بسيار شبيه فرآيند يادگيري در انسان بوده و داراي يک فرآيند انتزاعي-لايه-لايه است. هر لايه وزن “متفاوتي” خواهد داشت و اين وزن بر آنچه که از اجزا سازنده سوژه دريافت شده، تاثير مي گذارد. هرچه سطح لايه بالاتر باشد، مولفه هاي آن خاص تر است. با تاثير پذيري از مغز انسان، يک سيگنال اصلي در Deep-Leaing از طريق لايه هاي پردازشي عبور مي کند؛ سپس، آن را از فهم جزئي (کم عمق) به يک انتزاع کلي (عميق) که ما مي توانيم آن را درک کنيم تبديل مي کند.

 

 

گام دوم، از ويژگي هاي ساختگي تا يادگيري ويژگي ها

يادگيري عميق به مداخله دستي (انسان) نياز ندارد، بلکه به يک کامپيوتر براي استخراج ويژگي ها متکي است.  به اين ترتيب مي تواند ويژگي هاي بسياري را از هدف استخراج کند، از جمله ويژگي هاي انتزاعي که توصيف آنها دشوار يا غيرممکن است. هرچه سوژه داراي جزئيات بيشتري باشد تشخيص و طبقه بندي آن دقيق تر خواهد بود. برخي از مزاياي مستقيم الگوريتم هاي Deep-Leaing شامل دقت بالا در الگوهاي تشخيصي حتي بيشتر از انسان، قابليت هاي ضد تداخل قوي، و قابليت طبقه بندي و تشخيص هزاران ويژگي ديگر مي شود.

 

با استفاده از تکنولوژي Deep-Leaing، دقت متوسط در تشخيص چهره افراد به طور قابل توجهي افزايش مي يابد. راهکار تشخيص چهره هايک ويژن تمامي محدوديت هاي موجود در اين روش را از بين برده است. وجود قابليت هاي بسيار زياد جهت ذخيره سازي داده ها در اين راه کار، باعث شده تا بتوان به کتابخانه اي از اطلاعات استخراج شده از چهره هاي مختلف دسترسي داشت. از اين اطلاعات در فعال شدن سيستم هاي هشدار و مجوز ورود و خروج در طيف وسيعي از کاربرد ها استفاده مي گردد.

هايک ويژن الگوريتم هاي خود را در دوربين ها و دستگاه هاي ضبط کننده ادغام کرده است بنابراين به هيچ دستگاه سرور يا کامپيوتري نياز نيست. اين به معناي تاخير کمتر در انتقال داده ها و کاهش فشار وارد بر دستگاه است. با وجود الگوريتم Deep-Leaing، دقت عملکردي تشخيص چهره به 95? و دقت مقايسه ميان چهره ها به 98? مي رسد. با وجود مدل هاي مختلف در اين الگوريتم ها تمام چهره هاي انساني در سرتاسر دنيا در قالب اين ويژگي پشتيباني شده و قابل تشخيص اند.

 https://tiamcctv.com/product/td-3108b1-8p/

https://tiamcctv.com/product/td-9521e3d-pe-ar2/

https://tiamcctv.com/product-category/cctv/page/2/

https://tiamcctv.com/product/ds-2pt5326iz-de/

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:26

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی دندان بوده که نقش مهمی در زیبایی چهره و خنده‌های شما ایفا می‌کند. بر این اساس لازم است برای انجام ارتودنسی با مراجعه به یک دندان‌پزشک مجرب اقدام به این کار نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارتودنسی نی نی سایت بپردازیم.

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان را می‌توان نوعی درمان دانست که در دندانپزشکی رایج است. در این درمان معمولاً به‌وسیله یک سیم که به دندان‌ها متصل می‌شود مشکلات و ناهنجاری‌های دندان‌ها صاف شده و تمام آنها به حالت یکدست شده در می‌آیند.

به طور کلی در درمان ارتودنسی معمولاً یک سیم فلزی درون دهان و روی دندان‌ها قرار گرفته تا به مرور زمان دندان‌ها صاف و یکدست شوند. لازم است بدانید که درمان ارتودنسی توسط وسایل مختلفی انجام می‌شود که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد. اگر قصد انجام ارتودنسی و ایمپلنت را دارید ، لینک زیر می تواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

براکت؛ این نوع ارتودنسی که رایج‌ترین نوع آن می‌باشد به‌وسیله سیم‌کشی و نگین‌های براکت به دندان‌ها چسبیده شده و به نوعی در نقش دستگیره عمل خواهند کرد. انواع مختلف براکت به صورت فلزی، سرامیکی و پشت دندانی تولید می‌شوند.

اینویزیلاین؛ این نوع ارتودنسی نیز همانند سایر انواع آن بوده و دندان‌ها را به جایگاه مناسب‌تری هدایت خواهد کرد. این نوع ارتودنسی از جنس پلاستیک شفاف بوده تا در هنگام استفاده در دهان کاملاً نامشخص بماند.

هدگیر؛ این وسیله نیز بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار داشته است و وسیله‌ای بوده که روی سر افراد قرار می‌گرفته و از جلو نیز بوسیله یک حلقه فلزی دور دندان‌های آسیاب انداخته می‌شده است.

بایت پلیت؛ این نوع از ارتودنسی نیز برای حل مشکلات فک مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این صورت که در هنگام بسته شدن دهان اجازه نمی‌دهد دهان بیش از حد باز شود.

فنر الاستیک؛ این وسیله نیز نوعی فنر فلزی بوده که به براکت دندان‌های آسیاب بالا و پایین متصل شده تا انحراف آنها را اصلاح کند.

هربست؛ این وسیله نیز معمولاً در زمان رشد اسکلتی در کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به اصلاح تناسب بین دندان‌های بالا و پایین کمک فراوانی خواهد کرد.

مراحل ارتودنسی دندان

همان طور که در بالا اشاره شد، ارتودنسی دندان یکی از روش‌های بسیار مهم برای درمان انحراف دندان‌ها بوده و سبب صاف شدن دندان‌ها و ایجاد ترکیب زیبا و شکیل در آنها خواهد شد. مراحل ارتودنسی دندان معمولاً به یک صورت انجام می‌شود، اما در افراد مختلف و با توجه به جنس دندان و تعداد آن‌ها و میزان بهم ریختگی فرم دندان‌ها متفاوت‌تر خواهد بود. در اینجا به صورت اجمالی به مراحل ارتودنسی دندان اشاره خواهد شد.

در اولین مرحله دندان‌پزشک دندان‌های شما را مورد معاینه قرار داده و در صورت نیاز با انجام عکس‌برداری مشکل دندان‌های شما را مشخص نموده پس شیوه درمان و هزینه‌های آن را هم برای شما توضیح خواهد داد.

در مرحله بعد نیاز است تا وضعیت دندان‌ها و لثه‌های شما نیز مورد بررسی قرار گیرد. در واقع اگر لثه‌های شما دچار عفونت یا تحلیل رفتگی باشند ابتدا لازم است عفونت آنها درمان شده و سپس اقدام به ارتودنسی دندان نمایید. همچنین اگر دندان پوسیده‌ای داشته باشید نیز ابتدا باید آن را درمان نمایید.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

بعد از همه اینها لازم است بر اساس نوع ارتودنسی و جنس دندان‌های شما عمل درمان و سیم‌کشی را آغاز نماید.

ابتدا متخصص ارتودنسی نگین براکت را به چسب مخصوصی آغشته کرده و سپس از همان چسب به سطح دندان مالیده می شود. پس از آن نیز نگین براکت را روی دندان می‌چسباند. اگر نوع چسب از موادی باشد که حساس به نور هستند، متخصص ارتودنسی با تاباندن نور مخصوصی چسب را سخت‌تر می‌کند. این کار برای تک‌تک دندان‌ها انجام می‌شود. سپس بند ارتودنسی که یک حلقه فلزی پهن می‌باشد، دور دندان آسیاب بزرگ عقب دهان قرار گرفته و به دندان چسبانده می‌شود. لازم به ذکر است که سیم ارتودنسی به یک حلقه وصل می شود و سپس به دانه‌دانه نگین‌های براکت نیز متصل خواهد شد. اتصال این سیم معمولا از طریق شیاری صورت می‌گیرد که در نگین براکت قرار دارد.

زمان ارتودنسی چقدر است؟

همان طور که می‌دانید برای هر نوع درمان پزشکی نیاز به طی مدت زمان خاصی است. ارتودنسی نیز یکی از درمان‌هایی بوده که طول مدت آن با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. برای مثال طول مدت درمان ارتودنسی با براکت به طور میانگین یک تا دو سال می‌باشد، با این وجود به هر میزانی که عمل ارتودنسی پیچیده‌تر باشد و یا به میزانی که دندان‌های شما از انحراف بالاتری برخوردار باشند، طول درمان نیز احتمالاً بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر در صورتی که در زمان کودکی عمل ارتودنسی پیشگیرانه یا همان مقدماتی انجام شده باشد، درمان آن در بزرگسالی هم سریعتر و هم با موفقیت بیشتری انجام می‌شود.

مراقبت از ارتودنسی

لازم به ذکر است برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن براکت نیز لازم است مراقبت بیشتری نسبت به مصرف خوراکی‌های سفت‌وسخت داشته باشید. مثلاً خوراکی‌هایی سفت مثل ته دیگ، هویج، سیب درختی، کلم بروکلی و غیر ممکن است باعث شکسته شدن یا کنده شدن براکت از دندان شده و یا موجب خم نمودن سیم ارتودنسی شوند. از سوی دیگر سعی کنید تا جای ممکن از جویدن برخی خوراکی‌های چسبناک که به دندان می چسبند مانند: آدامس، پاستیل، تافی و کارامل و از این قبیل خوراکی‌ها در تمام دوران ارتودنسی پرهیز نمایید و مراقبت های ارتودنسی را به خوبی انجام دهید. البته اگر از الانیر استفاده کرده اید می توانید آن را درآورید و سپس اقدام به خوردن کنید.

در صورتی که متوجه جدا شدن براکت از دندان تان شدید، بهتر است پیش از هر گونه اقدامی خونسردی خود را حفظ نموده، سپس وضعیت را بررسی کرده و ببینید آیا سیم ارتودنسی هنوز به نگین براکت وصل است یا از آن جدا شده است. در صورتی که سیم هنوز اتصال داشته باشد می‌توانید موقتاً با کمی موم ارتودنسی، نگین براکت را به دندان خود بچسبانید و در اسرع وقت به پزشک حود مراجعه و با استفاده از چسب مخصوص آن را بچسبانید.

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 177 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:25

تبليغات در فيليمو يا آپارات؟ – کدام بستر مناسب تر است؟

تبليغات در فيليمو يا آپارات؟ ويديو، شکلي از محتوا است که از هم‌نشيني معني‌دار صدا، تصوير و حرکت شکل گرفته است. تاثيري که ويديو روي ذهن مخاطب مي‌گذارد بسيار عميق‌تر از ديگر فرمت‌هاي محتوايي است. چون تعداد بيشتري از حواس پنج‌گانه انسان را به طور همزمان با خود درگير مي‌کند. همين موضوع باعث مي‌شود که پيام نهفته در قلب محتوا به طور مستقيم به ذهن کاربر نفوذ کند و چه بسا او را به سمت اکشن مورد نظر تبليغ، مثلا نصب اپليکيشن يا خريد يک محصول سوق دهد. با ما همراه باشيد.

تبليغات ويديويي در ايران

در ايران از اوايل سال ????، صحبت هايي از نسل جديد تبليغات اينترنتي مطرح شد . اما به دليل مشکلات موجود در بستر اينترنت و کمبود سرعت،  فقط در حد حرف باقي ماند و به آينده موکول شد. پس از بهبود نسبي کيفيت و سرعت اينترنت کشور وگسترش سايت هاي ويديو محور و … دوباره از تبليغات ويديويي صحبت شد. شرکت هاي تبليغاتي به دنبال اجرايي کردن همان ايده هاي گذشته برآمدند که قبلا توانايي انجام آن را نداشتند. آنها علاوه بر تغيراتي در ايده هاي گذشته خود بصورت تخصصي تر و حرفه اي تر وارد اين عرصه شدند .

آژانس تبليغات ويديويي

در اوايل سال ???? اين شاخه از تبليغات به خوبي در وب سايت هاي فارسي گسترش پيدا کرد و توانست به جامعه اي مستقل براي تبليغات اينترنتي تبديل شود. در ابتدا تبليغات ويديويي تنها به چند ثانيه ابتدايي فيلم هاي موجود در وب سايت ها کفايت مي کرد. هر کاربر زماني که بر روي يک فيلم کليک مي کرد، در چند ثانيه اول آن فيلم، تبليغي را نگاه مي کرد. بعد از مشاهده آن تبليغ، فيلم مورد نظر اجرا مي شد .اما به مرور زمان، اين نسل از تبليغات نيز پخته تر شده و ايده هاي جديدي به اين شاخه اضافه شده است. به شکلي که امروزه تبليغات ساده گذشته به تبليغات بسيار پيشرفته در داخل اپليکيشن ها تبديل شده است.

بستر مناسب – تبلغات در فيليمو يا آپارات

ما در دو مقاله قبلي به شکل مفصل بحث تبليغات ويدئويي را بررسي کرديم. در مقاله هاي قبلي درباره عامل مهمي نام بستر صحبت شد. بستر در واقع زمين بازي ماست. گاهي زمين بازي ما تعيين کننده همه چيز است. اگر ما بازيکن خوبي باشيم اما در زميني اشتباه بازي کنيم، بازي را قبل از شروع باخته ايم. در مسابقه بازاريابي کسي برنده است که زمين درستي براي تبليغات انتخاب کرده و نسبت به آن استراتژي بچيند. اما کدام زمين بازي بهتر است؟ سايت هاي داخلي مثل تبليغات در فيليمو و نماوا يا سايت هاي خارجي. در ادامه اين موضوعات را بررسي خواهيم کرد. اما پيش از آن اجازه بدهيد نگاهي به پلتفرم هاي داخلي بياندازيم.

آپارات – سرويس اشتراک ويديو

آپارات از سرويس‌هاي اشتراک‌گذاري ويدئو در کشور ايران است. اين وبگاه توسط شرکت صباايده راه‌اندازي شده‌است و مديريت آن بر عهده محمد جواد شکوري مقدم است. آپارات در سال ?? از سوي جشنواره وب ايران در بخش چندرسانه‌اي برخط، به انتخاب کارشناسان برگزيده شد و در سال ?? نيز به عنوان بهترين وبگاه فيلم برگزيده شد. آپارات اکنون در رتبه دوم الکسا در ايران بعد از گوگل و همچنين در رتبه چهل و ششم الکسا در جهان قرار دارد.. بسياري از ويدئوهايي که امکان قرارگيري در ديگر سرويس‌هاي اشتراک‌گذاري ويدئو را دارند، در آپارات قرار نمي‌گيرند و پس از مدتي حذف مي‌شوند. اين وبگاه بر اساس قوانين جمهوري اسلامي ايران عمل کرده و عدم ايجاد تنش سياسي، عدم اهانت به مقامات سياسي و مغايرت نداشتن با شئونات از قوانين اصلي بارگذاري آن هستند.

پلن هاي تبليغات در آپارات

پخش تبليغ در حين پخش ويديو:

اين نوع تبليغ در ابتدا يا ميانه پخش ويديوها به کاربر نمايش داده مي شود و براي هدايت کاربر به لينک يا وب سايت مورد نظر شما مناسب است.

نمايش تبليغ در قسمت پيشنهادات آپارات:

ويديوي شما به صورت هدفمند در قسمت پيشنهادات آپارات به کاربران نمايش داده مي شود. کاربران با کليک روي اين تبليغ به صفحه ويديوي شما در آپارات منتقل مي شوند.

تبليغات در فيليمو

فيليمو يا آپارات فيليمو اولين سامانه نمايش درخواستي (VOD) اشتراکي با سانسور و محدوديت ايراني است که در بهمن ???? آغاز به کار کرد. اين سامانه يکي از محصولات شرکت فناوران ايده‌پرداز صبا (صباايده) است. امروزه اپراتور نماوا جدي‌ترين رقيب فيليمو در سامانه نمايش درخواستي يا همان (وي او دي) است بر اساس رتبه‌بندي الکسا فيليمو چهاردهمين سايت پربازديد ايران است. فيليمو داراي بيش از ??? هزار مشترک ماهانه با سهم بازار بيش از ?? درصدي در ميان رقبا است. در ماه ??? ميليون دقيقه محتواي ويديويي توسط کاربران فيليمو مشاهده مي‌گردد. نهنگ آبي اولين سريالي است که با سرمايه‌گذاري فيليمو ساخته شده‌است و در ? بهمن ???? منتشر شد. تبليغات در فيليمو مانند ديگر پلتفرم ها نيست و ويژگي هاي خاصي دارد.

نماوا – سرويس نمايش درخواستي

نماوا در آغاز با نام مووي‌لند که جزئي از سرزمين شاتل (شاتل‌لند) بود فعاليت خود را آغاز کرد. در فروردين ????، وب‌سايت فيلم شاتل‌لند که با نام مووي‌لند فعاليت مي‌کرد به نماوا تغيير نام داد. نخستين سريال اختصاصي نماوا سريال سال‌هاي دور از خانه است که در ?? فروردين سال ?? ه‍.ش توسط نماوا عرضه شد. اين وبگاه براي تماشاي آنلاين فيلم و … است که با برخي از شرکت‌هاي اينترنتي ايران قراردادي براي تماشاي رايگان فيلم بسته‌است. اين وبگاه نيز بلاگي دارد که در آن فيلم‌ها را نقد و درباره? آن‌ها توضيح مي‌دهد.

در تبليغات ويديويي چگونه بهترين بازخورد را بگيريم؟

فرض کنيد که شما بستر را انتخاب کرده ايد و قصد داريد تبليغات در فيليمو را شروع کنيد. حالا لازم است چند مورد ديگر را نيز بدانيد. تبليغ شرکت‌هايي که موفق به جذب آگهي آن‌ها شده‌ايد را در سرويس تعريف کنيد؛ فرض کنيد يک بانک، يک اپراتور تلفن همراه و يک سرويس تاکسي اينترنتي در اين مرحله تعريف مي‌شوند. براساس قراردادهاي خود محدوديت‌هاي نمايشي را مشخص کنيد. براي نمونه، تبليغ بانک بايد ??هزار کليک، تبليغ اپراتور ??? هزار بار و تبليغ تاکسي اينترنتي تا زماني که دست کم ? هزار بار  Skip نشده است، نمايش داده شوند.

خلاصه اي از انواع تبليغات ويديويي

  • تبليغات ويديويي نوعي از تبليغ هستند که پيام را در قالب ويديو به مخاطب منتقل مي‌کنند.
  • تبليغات ويديويي به دو بخش تبليغات «Stream» و «Out Stream» تقسيم مي‌شوند.
  • تبليغات استريم به سه شکل «Pre-Roll»، «Mid-Roll»و «Post-Roll» اجرا مي‌شوند. شيوه  «Pre-Roll» محبوب‌تر از دو روش ديگر است.
  • تبليغات ويديويي جايزه‌اي در عوض تماشاي ويديو به مخاطب امتياز مي‌دهند.
  • تبليغات ويديويي «Interstitial-ad» سازوکاري شبيه به پاپ آپ‌ها دارند.
  •  «Playble ads» نوعي تبليغ است که کاربر مي‌تواند در همان لحظه با آن بازي کند.

ارتباط با ما

شناسه (آيدي) تلگرام pdaneshjoin@

ايميل [email protected]

 

https://www.indiegogo.com/individuals/28345593

https://www.intensedebate.com/people/LeviGross5

https://coub.com/levigross5

https://www.atlasobscura.com/users/levigross5

https://edex.adobe.com/community/member/iO819nQ1z

https://www.diigo.com/user/levigross5

https://www.mixcloud.com/LeviGross5/

https://cycling74.com/author/61d149565e4db16e7b91c4a1

https://www.skillshare.com/profile/Levi-Gross/456979617

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 498 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 9:04

با اکانت ايران آنلاين موسيقي گوش بده

z1_byq.jpg

ميتوانيد با چند کليک اکانت پريميوم اسپاتيفاي بخرين . با اکانت ايران به لايسنس 180 سايت و اکانت که نياز به اکانت پريميوم  دارند رو بخرين .

 

اين روزها که جهان هر روز به سوي مجازي شدن و پيشرفته شدن پيش ميرود پلتفرم هاي زيادي هستند که به شما اين امکان رو ميدن که در هر مکاني و هر زماني تنها با داشتن اينترنت به کل ارشيو موسيقي جهان دسترسي داشته باشين .
اين پلتفرم ها عبارتند از اسپاتيفاي ، ساندکلاد ، اپل موزيک و ...
اما استفاده از اين پلتفرم ها طبيعتا بيشترشون پولي هستند و يا اگر مجاني باشند نسخه بتا يا همون نسخه محدود شده اي رو به شما ارايه ميدن .
به همين منظور ما يعني تيم اکانت ايران اين تصميم رو گرفتيم که لايسنس اين اکانت هارو يعني به طور مثال اسپاتيفاي رو براي شما فراهم کنيم و علاوه بر اين ها ما به شما ياد ميديم که چطوري اسپاتيفاي رو نصب کنيد ، توي اسپاتيفاي اکانت بسازين و چطوري پريميوم اسپاتيفاي رو بخرين .
ما تا پايان تايم اشتراک تماما اکانت شمارو گارانتي و پشتيباني رايگان ميکنيم و در صورت بروز هرمشکلي ما براي شما اين مشکل رو حل ميکنيم


مزيت هاي انلاين گوش دادن آهنگ چيست ؟
 

1: به تمام ارشيو موسيقي جهان دسترسي دارين
2: ميتوانيد با سرچ کردن به اهنگ هاي هر خواننده اي دسترسي پيدا کنيد
3:حمايت از خواننده محبوبتون
4:دانلود اهنگ هاي دلخواهتون
5:بهترين کيفيت اهنگ در اختيار شما


چگونه اکانت اسپاتيفاي داشته باشيم ؟
 

طبيعتا براي اينکه اکانت پريميوم اسپاتيفاي رو داشته باشيم کمي سخته البته در ايران براي وجود تحريم هاي مختلفي که داريم
حتي اکانت ساختن و نحوه ساخت اکانت ايران کمي مشکل است ولي ما براي شما کاملا اکانت اسپايتفاي ميسازيم و پريميوم ميکنيم و تا پايان تايم اشتراک هم گارانتي و پشتيباني ميکنيم .

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 154 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 14:01

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی دندان بوده که نقش مهمی در زیبایی چهره و خنده‌های شما ایفا می‌کند. بر این اساس لازم است برای انجام ارتودنسی با مراجعه به یک دندان‌پزشک مجرب اقدام به این کار نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارتودنسی نی نی سایت بپردازیم.

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان را می‌توان نوعی درمان دانست که در دندانپزشکی رایج است. در این درمان معمولاً به‌وسیله یک سیم که به دندان‌ها متصل می‌شود مشکلات و ناهنجاری‌های دندان‌ها صاف شده و تمام آنها به حالت یکدست شده در می‌آیند.

به طور کلی در درمان ارتودنسی معمولاً یک سیم فلزی درون دهان و روی دندان‌ها قرار گرفته تا به مرور زمان دندان‌ها صاف و یکدست شوند. لازم است بدانید که درمان ارتودنسی توسط وسایل مختلفی انجام می‌شود که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد. اگر قصد انجام ارتودنسی و ایمپلنت را دارید ، لینک زیر می تواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

براکت؛ این نوع ارتودنسی که رایج‌ترین نوع آن می‌باشد به‌وسیله سیم‌کشی و نگین‌های براکت به دندان‌ها چسبیده شده و به نوعی در نقش دستگیره عمل خواهند کرد. انواع مختلف براکت به صورت فلزی، سرامیکی و پشت دندانی تولید می‌شوند.

اینویزیلاین؛ این نوع ارتودنسی نیز همانند سایر انواع آن بوده و دندان‌ها را به جایگاه مناسب‌تری هدایت خواهد کرد. این نوع ارتودنسی از جنس پلاستیک شفاف بوده تا در هنگام استفاده در دهان کاملاً نامشخص بماند.

هدگیر؛ این وسیله نیز بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار داشته است و وسیله‌ای بوده که روی سر افراد قرار می‌گرفته و از جلو نیز بوسیله یک حلقه فلزی دور دندان‌های آسیاب انداخته می‌شده است.

بایت پلیت؛ این نوع از ارتودنسی نیز برای حل مشکلات فک مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این صورت که در هنگام بسته شدن دهان اجازه نمی‌دهد دهان بیش از حد باز شود.

فنر الاستیک؛ این وسیله نیز نوعی فنر فلزی بوده که به براکت دندان‌های آسیاب بالا و پایین متصل شده تا انحراف آنها را اصلاح کند.

هربست؛ این وسیله نیز معمولاً در زمان رشد اسکلتی در کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به اصلاح تناسب بین دندان‌های بالا و پایین کمک فراوانی خواهد کرد.

مراحل ارتودنسی دندان

همان طور که در بالا اشاره شد، ارتودنسی دندان یکی از روش‌های بسیار مهم برای درمان انحراف دندان‌ها بوده و سبب صاف شدن دندان‌ها و ایجاد ترکیب زیبا و شکیل در آنها خواهد شد. مراحل ارتودنسی دندان معمولاً به یک صورت انجام می‌شود، اما در افراد مختلف و با توجه به جنس دندان و تعداد آن‌ها و میزان بهم ریختگی فرم دندان‌ها متفاوت‌تر خواهد بود. در اینجا به صورت اجمالی به مراحل ارتودنسی دندان اشاره خواهد شد.

در اولین مرحله دندان‌پزشک دندان‌های شما را مورد معاینه قرار داده و در صورت نیاز با انجام عکس‌برداری مشکل دندان‌های شما را مشخص نموده پس شیوه درمان و هزینه‌های آن را هم برای شما توضیح خواهد داد.

در مرحله بعد نیاز است تا وضعیت دندان‌ها و لثه‌های شما نیز مورد بررسی قرار گیرد. در واقع اگر لثه‌های شما دچار عفونت یا تحلیل رفتگی باشند ابتدا لازم است عفونت آنها درمان شده و سپس اقدام به ارتودنسی دندان نمایید. همچنین اگر دندان پوسیده‌ای داشته باشید نیز ابتدا باید آن را درمان نمایید.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

بعد از همه اینها لازم است بر اساس نوع ارتودنسی و جنس دندان‌های شما عمل درمان و سیم‌کشی را آغاز نماید.

ابتدا متخصص ارتودنسی نگین براکت را به چسب مخصوصی آغشته کرده و سپس از همان چسب به سطح دندان مالیده می شود. پس از آن نیز نگین براکت را روی دندان می‌چسباند. اگر نوع چسب از موادی باشد که حساس به نور هستند، متخصص ارتودنسی با تاباندن نور مخصوصی چسب را سخت‌تر می‌کند. این کار برای تک‌تک دندان‌ها انجام می‌شود. سپس بند ارتودنسی که یک حلقه فلزی پهن می‌باشد، دور دندان آسیاب بزرگ عقب دهان قرار گرفته و به دندان چسبانده می‌شود. لازم به ذکر است که سیم ارتودنسی به یک حلقه وصل می شود و سپس به دانه‌دانه نگین‌های براکت نیز متصل خواهد شد. اتصال این سیم معمولا از طریق شیاری صورت می‌گیرد که در نگین براکت قرار دارد.

زمان ارتودنسی چقدر است؟

همان طور که می‌دانید برای هر نوع درمان پزشکی نیاز به طی مدت زمان خاصی است. ارتودنسی نیز یکی از درمان‌هایی بوده که طول مدت آن با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. برای مثال طول مدت درمان ارتودنسی با براکت به طور میانگین یک تا دو سال می‌باشد، با این وجود به هر میزانی که عمل ارتودنسی پیچیده‌تر باشد و یا به میزانی که دندان‌های شما از انحراف بالاتری برخوردار باشند، طول درمان نیز احتمالاً بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر در صورتی که در زمان کودکی عمل ارتودنسی پیشگیرانه یا همان مقدماتی انجام شده باشد، درمان آن در بزرگسالی هم سریعتر و هم با موفقیت بیشتری انجام می‌شود.

مراقبت از ارتودنسی

لازم به ذکر است برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن براکت نیز لازم است مراقبت بیشتری نسبت به مصرف خوراکی‌های سفت‌وسخت داشته باشید. مثلاً خوراکی‌هایی سفت مثل ته دیگ، هویج، سیب درختی، کلم بروکلی و غیر ممکن است باعث شکسته شدن یا کنده شدن براکت از دندان شده و یا موجب خم نمودن سیم ارتودنسی شوند. از سوی دیگر سعی کنید تا جای ممکن از جویدن برخی خوراکی‌های چسبناک که به دندان می چسبند مانند: آدامس، پاستیل، تافی و کارامل و از این قبیل خوراکی‌ها در تمام دوران ارتودنسی پرهیز نمایید و مراقبت های ارتودنسی را به خوبی انجام دهید. البته اگر از الانیر استفاده کرده اید می توانید آن را درآورید و سپس اقدام به خوردن کنید.

در صورتی که متوجه جدا شدن براکت از دندان تان شدید، بهتر است پیش از هر گونه اقدامی خونسردی خود را حفظ نموده، سپس وضعیت را بررسی کرده و ببینید آیا سیم ارتودنسی هنوز به نگین براکت وصل است یا از آن جدا شده است. در صورتی که سیم هنوز اتصال داشته باشد می‌توانید موقتاً با کمی موم ارتودنسی، نگین براکت را به دندان خود بچسبانید و در اسرع وقت به پزشک حود مراجعه و با استفاده از چسب مخصوص آن را بچسبانید.

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 322 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:52

 

تفاوت آموزش ReactJS آکادمي سبزلرن

مقدمه

خب سلام به رفقاي عزيز تو اين مقاله ميخوام درباره يه دوره متفاوت و فوق العاده براي آموزش ReactJs حرف بزنم و بهتون معرفي بکنم، همچنين درباره جزئيات اين دوره حرف بزنيم.

پس برو بريم...

دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

اين دوره ReactJs که ميخوام بهتون معرفي بکنم دوره آموزشي منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن هستش.

که يه دوره فوق العاده اي که آکادمي سبزلرن پابليش يا همون منتشر کرده ، مدرس اين دوره آقاي سعيدي راد هستش ، و مدت زمان دوره حدود 40 ساعت هستش اين دوره از مرحله صفر آموزش داده شده تا به مرحله استخدام ، اگر هم در مورد ReactJS نميدونيد  در ادامه يه توضيح مختصر حتما ميدم...

d1_827e.png

ReactJs چيست ؟

ري اکت يکي از قدرتمند ترين و محبوب ترين کتابخونه هاي اوپن سورس يا همون متن باز جاوا اسکريپت هستش، که در سال 2013 توسط شرکت فيسبوک ارائه شد.

ري اکت از سال 2014 و 2015 در حال آپديت شدن هستش و از اون موقع پيشرفت فوق العاده و چشمگيري داشته....

دلايل يادگيري کتابخونه ReactJS :

  • سبک و ساده بودنش
  • سريع بودن و يادگيري آسان
  • قابل توسعه دادن

 

منتورشيپ بودن دوره ReactJs سبزلرن

خب ما درباره ري اکت صحبت کرديم و با دوره منتورشيپ ReactJs آکادمي سبزلرن آشنا شديم ، اما منتورشيپ يعني چه؟

بزار با کلمه منتور شروع کنم ، منتور يعني مربي حالا معلم خصوصي هم ميگن ولي بيشتر مربي ميتونه اصطلاح خوبي براش باشه ، حالا اگه الان منتورشيپ رو معني بکنيم منتورشيپ يعني تو مسيري که شما رو به جلو هستيد يک مربي در کنار شما باشه ، تو مشکلات به شما کمک بکنه ، تو انتخاب ابزار ، نقشه راه ، مسير به شما کمک بکنه شما هنگامي که به مشکل ميخوريد مربي در کنارتان باشه و راهنمايتون بکنه .

حالا منظور از منتورشيپ بودن دوره ReactJs آکادمي سبزلرن گفتيم منظور اين مدلي هستش.

تو دوره ReactJS آکادمي سبزلرن مدرس از مرحله صفر تا مرحله استخدام در کنار شما خواهد بود اون تجربه اشو ، نحوه نوشتن نمونه کار ، طراحي رزومه رو با شما به اشتراک ميزاره ، در آخر نمونه کار شما توسط مدرس دوره بررسي ميشود و رفع اشکال خواهد شد تا راحت تر تو شرکت ها استخدام بشيد و کسب درآمد کنيد .

پشتيباني دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

اما پشتيباني دوره منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن به چه صورت هستش ؟

پشتيباني نه تنها دوره منتورشيپ Reactjs سبزلرن بلکه تمامي دوره هاي سبزلرن چه پولي ، چه رايگان پشتيباني مادام العمر داره اما پشتيباني دوره ReactJS نسبتا متفاوت تره بخاطر منتورشيپ بودن دوره ، پشتيباني اين دوره به صورت آنلاين ، تماس تلفني با خود مدرس و همچنين با خود مدرس ارتباط مستقيم داريد.

شما تو اين دوره منتورشيپ از صفر هر سوالي که پيش اومد از کدنويسي ، راهنمايي ، مشکل در طراحي نمونه کار ، نحوه جواب دادن به سوالات هنگام مصاحبه و... پشتيباني خواهيد شد.

پس از بابت پشتيباني دوره منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن اصلا نگران نباشيد چون آکادمي سبزلرن کيفيت براش خيلي مهمه .

رسيدن به مرحله استخدام در دوره ReactJs سبزلرن

خب همان طور که گفتيم تو اين دوره منتوشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن مدرس از صفر تا مرحله استخدام شدن در کنار شماست که اين ميتونه يکي از نگراني هاي دانشجو رو رفع بکنه که چطور قراره استخدام بشه ، نمونه کارش رو طراحي بکنه و...

بيشتر افراد برنامه نويسي رو ياد ميگيرند اما تو مرحله طراحي نمونه کار ، تو استخدام شدن به مشکل ميخورند اما تو دوره منتورشيپ ري اکت سبزلرن بابت اين موضوع نگران نباشيد چون که مدرس دوره به شما کمک ميکنه که تا نمونه کار خودتون رو طراحي بکنيد و از مرحله سوالات استخدامي به راحتي رد شده و استخدام بشيد و ازش کسب درآمد بکنيد.

پيش نياز دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

خب درباره دوره ReactJS ما حرف زديم اما ببينيم که پيش نياز هاي اين دوره چه چيزي هستش.

HTML

اولين پيش نياز اين دوره زبان نشانه گذاري اچ تي ام ال هستش که براي حوزه فرانت اند شما بخواهيد و يا نخواهيد بايد بايد زبان اچ تي ام ال رو بلد باشيد.

که خوشبختانه آکادمي سبزلرن يه دوره رايگان جامع مقدماتي تا پيشرفته Html داره که ميتونيد از اون استفاده بکنيد.

CSS

پيش نياز دوم هم زبان CSS هستش که خب اينم دقيقا مثل اچ تي ام ال بايد بايد براي حوزه فرانت اند ياد بگيريد ، که دومين قدم براي ورود به دنياي فرانت اند هستش.

همچنين حتي سبزلرن يه دوره جامع رايگان مقدماتي تا پيشرفته CSS هم داره که مدرس دوره هاي html, css آقاي ديني هستش .

JAVASCRIPT

و رسيديم به اصلي ترين پيش نياز اين دوره يعني زبان جاوا اسکريپت که يکي از ضروري ترين پيش نياز براي تبديل شدن به برنامه نويس فرانت اند هستش.

همانطور که گفتيم ري اکت کتابخونه جاوا اسکريپت هست پس يادگيري جاوا اسکريپت کلا ضروري هستش.

در کل اگه بگم سه پايه اصلي حوزه فرانت اند اچ تي ام ال ، سي اس اس و جاوا اسکريپت هستش.

و در آخر هم اينو بهت بگم که سبزلرن يه دوره آموزش رايگان جاوااسکريپت مقدماتي تا پيشرفته پروژه محور هم داره پس از يادگيري پيش نياز هاي دوره منتوشيپ ReactJS اصلا نگران نباش چون سبزلرن همشو ساپورت کرده.

اکما اسکريپت 6

و مورد آخر يا همون پيش نياز آخري هم که دوره ReactJs سبزلرن ميخواد اکما اسکريپت 6 هستش.

که شايد براتون پيدا کردن منبع براي يادگيري اکما اسکريپت 6 سخت باشه اما خبر خوش اينه که تو دوره منتورشيپ ReactJs سبزلرن بحث اکما اسکريپت 6 در 10 الي 20 جلسه پوشش داده شده پس نگران اين مورد هم نباشيد.

در کل پيش نياز هاي اين دوره اچ تي ام ال ، سي اس اس ، جاوااسکريپت و اکما اسکريپت 6 هستش که آکادمي سبزلرن آموزش هر کدوم رو پوشش داده پس نگران اين موضوع نباش.

بازار کار فوق العاده ReactJs

خب رسيديم به بحث بازار کار ReactJs که ببينيم بازار کار ري اکت دقيقا چطوره ؟

اگر تو سايت هاي استخدامي مثل سايت جابينجا سرچ کنيد React بيشتر از 300 تا موقعيت شغلي براي react مياره حالا اگه انگليسي سرچ کنيد 300 تا مياره فارسيشو نميگم يا حتي بعضي از موقعيت ها به جاي ري اکت جاوااسکريپت مينويسند و داخل توضيحات ري اکت مينويسند .

خب حالا بريم چند تا موقعيت ها رو ببينيم:

اولين موقعيت از سايت ايران هاست هستش که ميتونيد تو سايت جابينجا ببينيد ، که ايران هاست يکي از بهترين و معروف ترين شرکت ها هستش.

نمونه هاي ديگر:

معمولا حقوق هاي اين شرکت ها هم از 10 يا 15 ميليون شروع ميشه الي 50 ميليون حالا بستگي به تجربه شماست.

حالا يه سري هاشون به صورت دور کاري يا همون ريموت هستش که اگر از شهر دور باشيد يا تو شهرستان ها باشيد ميتونيد به صورت دور کاري با شرکت ها همکاري بکنيد .

پس از اين بابت هم نگراني وجود نداره.

امروزه ري اکت به شدت بازار کار قوي و قدرتمندي داره...

حرف آخر

خب تو اين مقاله درباره ري اکت و دوره منتورشيپ ري اکت آکادمي سبزلرن حرف زديم و جزئيات دوره ري اکت مانند پشتيباني و... حرف زديم .

اگه قصد يادگيري ري اکت رو داريد و ميخواهيد وارد بازار کار بشيد و تو شرکت هاي تاپ استخدام بشيد

پيشنهاد ميکنم دوره آموزش منتورشيپ ReactJS دردنياي واقعي آکادمي سبزلرن رو به هيچ عنوان از دست ندهيد.

منبع :

https://anahardy4.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Ana-Hardy-3

https://www.twitch.tv/anahardy4

https://www.openstreetmap.org/user/AnaHardy4

https://www.tripadvisor.com/Profile/anahK7209HN

https://www.4shared.com/u/yjqQQ6Ku/AnaHardy4.html

https://www.indiegogo.com/individuals/28384957

https://www.mixcloud.com/AnaHardy4/

https://www.sbnation.com/users/AnaHardy4

https://www.reverbnation.com/artist/famle88

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 155 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:06

با سلام خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت پارسيان انديش بنده محمود مجيدي هستم امروز ودر اين مقاله مي خواهم که با شما دوستان عزيز و همراهان گرامي در مورد اهميت سئو سايت در اصفهان و مزاياي آن با شما صحبت کنم. اگر مي خواهيد که بدانيد چطوري ميتونيد فروش تان را در استان اصفهان بيشتر کنيد با بنده همراه باشيد.

اهميت سئو سايت در اصفهان

قبل از هر موضوعي بايد اول به شما بگويم که سئو را مي توان هم به صورت محلي انجام داد طراحي سايت اصفهان وهم به صورت کشوري و هم به صورت جهاني واين بستگي به بازار هدف شما دارد اگر بازار هدف شما محلي و به صورت شهري است بايد سئو محلي و لوکال انجام داد واگر بازار هدف تان جهاني باشد بايد سئو سايت تان را جهاني انجام دهيد.

سئو سايت در اصفهان:

اگر که يادتان باشد زماني شهر اصفهان به عنوان پاييتخت فرهنگ ايران اسلامي انتخاب شد. اين شهر به عنوان جاذبه هاي گردشگري زياد وپتانسيل هاي بالايي که براي جذب گردشگر و توريست دارد خيلي از مشاغل نظير مشاغل پزشکي ، گردشگري سلانت،صنعتي، شرکت هاي مختلف و... اقدام به ايجاد کسب وکارهاي اينترنتي خود کرده اند و از اين بيزينس به درآمد هاي بالايي دست يافته اند.

شما دوست عزيز هم مي تواني با ايجاد وبسايت و نيز سئو سايت در اصفهان کسب وکار خود را در صفحات گوگل بياوريد. ورآمد خودتان را افزايش دهيد ونيز فروش محصولات و خدمات خود را در صفحات اول گوگل بياوريد ورآمد خودتان را افزايش دهيد. ونيز فروش محصولات ويا خدمات خود را بيشتر کنيد. بعد از انجام سئو وبرنديگ ورسيدن به درآمد مطلوب شما مي توانيد براي افزايش فروش تان از روش هاي ديجيتال مارکتينگ هم استفاده کنيد. روش هاي ديجيتال مارکتينگ به قرار زير است:

  1. اجراي کمپين هاي تبليغاتي
  2. تبليغات بنري
  3. تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
  4. تبليغات در سايت هاي درج آگهي
  5. تبليغ نويسي
  6. ايميل مارکتينگ
  7. کوچينگ

تمامي موارد بالا روش هايي است که تيم پارسيان انديش مي تواند براي شما عزيزان با مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت انجام دهد. يکي از کارهايي شما عزيزان مي توانيد براي برندينگ کسب وکار خودتان انجام دهيد اين است که توليد محتوا وبازاريابي محتوا براي خدمات تان انجام دهيد.اما اين عامل به تنهايي باعث ايجاد برند شدن کسب وکار شما نمي شود.براي اين که شما بتوانيد بازاريابي اينترنتي موفق داشته باشيد،بايد بتوانيد از همه ي موارد بالا استفاده کنيد.يکي از عوامل رتبه بندي وبسايت ها در گوگل بالا بودن سرعت وبسايت شما است تيم ما با انجام روش هاي مخصوص مي تواند سرعت وبسايت شما را افزايش دهد.

سئو وب سايت چگونه است؟

 به انجام يکسري از فعاليت ها ي داخلي و خارجي که بر روي يک وبسايت انجام مي شود تا آن وبسايت در نتايج اول گوگل نمايش داده شود را سئو مي گويند. اين فرآيند ممکن است بستگي به نوع وبسايت طولاني باشد ويا خيلي زود انجام شود.معيار ها و فاکتورهاي اين کار بستگي به کلمات کليدي و رقبا ي شما دوست عزيز دارد.

براي چي ما نياز به سئو سايت در اصفهان داريم؟

خب در جواب سوال بالا بايد به شما بگويم که امروزه با پيشرفت علم و دسترسي بيشتر عوام به اينترنت ونيز هوشمند شدن گوشي ها نياز به کسب وکاراينترنتي بيشتر شده است. بيشتر مردم و جوانان به خريد اينترنتي و سرچ کردن نياز هاي خود در گوگل روي آورده اند.به طور مثال سايت بايا و يا ديجي کالا که فروش خوبي دارند و خدمات خوبي را هم ارائه مي دهند.با تعاريف بالا بايد شما تاالان متوجه شده باشيد که مغازه و يا کسب وکار فيزيکي ديگر جوابگو نيست. پيشنهاد ما به شما اين است که براي افزايش درآمد خود حتما کسب وکار خودتان را اينترنتي کنيد.

مزاياي سئو سايت در اصفهان چيست؟

1.ايجاد سئو خوب وحرفه اي باعث مي شود که سايت شما براي مدت طولاني در بين رقبا در صفحه ي اول گوگل قرار بگيرد وبه اين راحتي ها هم حذف نشود. 2. همچنين سئو وبرندينگ سايت باعث افزايش سرعت بارگزاري سايت شما مي شود واين عامل هم به بهبود رتبه ي سايت تان کمک خواهد کرد ونيز کاربران بيشتري در سايت تان مي ماند. 3. مزاياي اين کار اين است که با انجام سئو حرفه اي ونيز ارتقائ عبارات کليدي خود،بازديد کننده ي بيشتري از سمت موتور هاي جستجو دريافت خواهيد کرد. 4. سئو نسبت به راهاي ديگر کمترين هزينه را دارد وبيشترين سود دهي را دارد.

 

 

خدمات سئو سايت شما شامل چه مواردي است؟

به طور کلي مي توان گفت که خدمات سئو سايت به دو بخش اصلي تقسيم بندي ميشود:

  1. خدمات سئو داخل سايت
  2. خدمات سئو خارج سايت

هر دوي  اين روش ها براي قرار گيري کلمات کليدي در جايگاه اول است.خدمات سئو سايت به صورت مادام العمر بوده وبايد براي هميشه برروي وبسايت قرار گيرد تا آن سايت در صفحات اصلي باشد. وبايد اين نکته را هم در نظر بگيريد که تمامي خدمات سئو سايت براي سايت هاي ورد پرسي به يک صورت نبوده ونسبت به نوع وبسايت متفاوت است. وممکن است هزينه هاي متفاوتي را نيز داشته باشد.

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:12

بهترين سريال هاي طنز فيليمو

شبکه نمايش خانگي ايران در سال‌هاي اخير شکل و شمايل تازه‌اي پيدا کرده است. از ديروقت تا همين چندي پيش شبکه نمايش خانگي تنها فيلم‌ها و گاهي سريال‌هاي تلويزيوني را بعد از پخش آنان منتشر مي‌کرد. هرچند به مرور شرکت‌هاي جديدي وارد بازار شدد و با رونق بيشتر صنعت سينما، فيلم‌هاي بيشتر و پربيننده‌تري به نمايش درآمدند و اين به رواج بيشتر شبکه نمايش خانگي کمک کرد، اما کافي نبود. شبکه نمايش خانگي به‌دليل محدوديت آثار، فاصله زياد بين زمان اکران فيلم‌ها با انتشارشان در شبکه نمايش خانگي و نداشتن الگوي تبليغاتي درست، در دهه‌هاي گذشته الکن ماند. در اين ميان بيشتر فيلم‌هاي کمدي و سريال‌هاي طنز توانستند در شبکه نمايش خانگي ديده شوند.

مردم معمولي

hgw0_z11.jpg

کارگردان: رامبد جوان

بازيگران: اسامي بازيگران سريال هنوز اعلام نشده است اما به گفته کارگردان اين سريال طنزي پر بازيگر و شلوغ است.

خلاصه داستان: اين فيلم درباره زوجي افغان است که ويژگي‌هايي روشن‌فکرمآبانه دارند و صاحب يک کافه‌گالري هستند و اتفاقاتي حول محور گالري و مشتري‌هاي آن روي مي‌دهد.

جزييات پخش: اين سريال در صد قسمت ساخته شد است و از 5 فروردين ماه منتشر خواهد شد.

درست در زمان ساخت و توليد «خندوانه» بود که خبر آمد رامبد جوان همزمان با اين برنامه تلويزيوني مشغول پيش توليد اولين سريال کمدي خود براي شبکه نمايش خانگي است. اين پروژه در سکوت خبري ساخته شده و اطلاعات زيادي از آن منتشر نشده است.

اين درحالي است که پيش از اين عنوان شده بود جوان برنامه‌اي براي ساخت سريالي با نام «شاخ» دارد که به ماجراي شکل ‌گيري يک گروه موسيقي جوان مي ‌پردازد اما گويا او ساخت سريال طنز «مردم معمولي» را ترجيح داده است.

دراکولا

کارگردان: مهران مديري

بازيگران: مهران مديري، ويشکا ا?سايش، سيما تيرانداز، گلاره عباسي، محمد بحراني و نيما شعبان‌نژاد، انديشه فولادوند،احسان اماني

خلاصه داستان: ژاله کبيري همسر جديد کامران کامروا که ? سال است با او ازدواج کرده براي او جشن تولد گرفته و همه ا?شنايان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را براي ديگران به نمايش  ميزاره.

جزييات پخش: اين سريال محصولي از فيلم مارکت است که از ? فرودين سال ???? روزهاي سه‌شنبه، ساعت ?? از فيليمو(پخش آنلاين) و هنراول(پخش فيزيکي) منتشر مي‌شود.

در سريال دراکولا مهران مديري (هيولا?) پيمان قاسم‌خاني طراحي و سرپرستي فيلمنامه را برعهده دارد و امير برادران به عنوان نويسنده مهران مديري را همراهي مي‌کند. اين سريال طنز، دنباله مجموعه «هيولا» مي‌باشد.

با توجه به استقبال خوبي که از سريال کمدي «هيولا»‌شد انتظار مي‌رود «دراکولا» هم به اقبال عمومي دست يابد.

انيميشن سريالي ديرين ديرين

موضوعات اين انيميشن بر خلاف وب سري‌‌هاي قبلي که رويکرد انتقادي و فرهنگ‌سازي داشته است، به دليل افزايش زمان هر قسمت بسيار متنوع، قصه‌گو و فانتزي است؛ به گونه‌اي که قصه‏‌هاي فانتزي از دل «ديرين ديرين» بيرون آمده‏‌اند و کشش و ريتم خاصي را در قصه ايجاد کرده‏‌اند.

 

سريال «ديرين ديرين» که محصول استوديو انيميشن نسل انديشه سبز است، اولين سريال انيميشن ايراني است که ويژه نمايش در رسانه‌هاي ديجيتال ساخته شده و از سازمان تنظيم مقررات صوت و تصوير فراگير ( ساترا) مجوز ساخت و انتشار دريافت کرده است.‌

درباره کارتون ديرين ديرين

سريال ديرين ديرين به کارگرداني علي درخشي در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول کشور ايران و در ژانر انيميشن و کمدي مي‌باشد. .

همچنين نظرات ثبت شده در پلتفرم فيليمو و رفتار شناسي کاربران نشان از استقبال مردم از سريال‌‏هاي تک موضوعي با مدت زمان کوتاه دارد و مجموعه ديرين ديرين نيز در ?? قسمت 20 دقيقه‏‌اي ساخته شده و حالا با پخش دو قسمت ابتدايي خود مورد توجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.

اين سريال محصول استوديو پويانمايي نسل انديشه سبز است که روزهاي شنبه و يکشنبه هر هفته از طريق فيليمو پخش مي‌‏شود.

 

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 129 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 4:35

لینک دوستان

خبرنامه